Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication of Strašnické divadlo during 2005 up to 2011
dc.contributor.advisorWolák, Radim
dc.creatorBaláková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-05-07T12:39:12Z
dc.date.available2017-05-07T12:39:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44316
dc.description.abstract(abstrakt) Bakalářská práce "Marketingová komunikace Strašnického divadla v letech 2005- 2011" se zabývá marketingem divadel. Stěžejními pojmy práce jsou marketing, art marketing a kulturní politika. Strašnické divadlo je scéna s pohnutou 50letou historií. Založeno bylo v roce 1961 a střídaly se zde éry slávy i zapomnění. Současnost divadla je spojena s občanským sdružením Divadlo Company.cz, které ji provozuje od roku 2004. Sdružení zde během sedmi let vybudovalo jedinou repertoárovou scénu pro 110 tisíc obyvatel městské části Praha 10. Nynější pozice divadla je úzce spojena s relaunchem značky, kterým divadlo ve vymezeném období prošlo. Práce se zabývá vysvětlením základních marketingových pojmů, jejich dílčích odlišností v neziskovém sektoru a aplikací v praxi neziskového divadla na příkladu Strašnického divadla. Hlavními zdroji analyzovaných materiálů budou veřejně přístupné dokumenty magistrátu, internetové stránky Strašnického divadla, výroční zprávy a propagační materiály. Součástí práce je také vymezení typologie divadel a popis transformace kulturní politiky hlavního města Prahy, ke kterému došlo ve vymezeném období let 2005-2011.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis "Marketing Communication of Strašnické divadlo during 2005 up to 2011" are focused on theatre marketing. Main terms are marketing, art marketing and cultural policy. Strašnické divadlo has a stirred history. It was founded in 1961. There were very famous and flourishing periods and also the bad ones. Contemporaneousness of theatre is linked to civil association Divadlo Company.cz which have conducted the theatre since 2004. This association built here the unique repertoir scene for 110 000 inhabitants of Praha 10 district. Current position of theatre is related to brand relaunch by which theatre passed in recent years. Thesis deal with explaining of basic marketing terms, its particular differences in non- profit sphere and its aplication at the example of Strašnické divadlo. Main sources are public municipal document, sites, annual reports of a Strašnické divadlo and promo materials. Part of the work is also a circumscription of typology of theatres and description of cultural policy transformation in Prague during the years 2005-2011.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNeziskový sektorcs_CZ
dc.subjectdivadlocs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectStrašnické divadlocs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkulturní politikacs_CZ
dc.subjectdivadelní systémycs_CZ
dc.subjectNon-profit sphereen_US
dc.subjecttheatreen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectStrašnické divadloen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcultural policyen_US
dc.subjecttheatre systemsen_US
dc.titleMarketingová komunikace Strašnického divadla v letech 2005-2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116478
dc.title.translatedMarketing Communication of Strašnické divadlo during 2005 up to 2011en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001508382
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Bakalářská práce "Marketingová komunikace Strašnického divadla v letech 2005- 2011" se zabývá marketingem divadel. Stěžejními pojmy práce jsou marketing, art marketing a kulturní politika. Strašnické divadlo je scéna s pohnutou 50letou historií. Založeno bylo v roce 1961 a střídaly se zde éry slávy i zapomnění. Současnost divadla je spojena s občanským sdružením Divadlo Company.cz, které ji provozuje od roku 2004. Sdružení zde během sedmi let vybudovalo jedinou repertoárovou scénu pro 110 tisíc obyvatel městské části Praha 10. Nynější pozice divadla je úzce spojena s relaunchem značky, kterým divadlo ve vymezeném období prošlo. Práce se zabývá vysvětlením základních marketingových pojmů, jejich dílčích odlišností v neziskovém sektoru a aplikací v praxi neziskového divadla na příkladu Strašnického divadla. Hlavními zdroji analyzovaných materiálů budou veřejně přístupné dokumenty magistrátu, internetové stránky Strašnického divadla, výroční zprávy a propagační materiály. Součástí práce je také vymezení typologie divadel a popis transformace kulturní politiky hlavního města Prahy, ke kterému došlo ve vymezeném období let 2005-2011.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis "Marketing Communication of Strašnické divadlo during 2005 up to 2011" are focused on theatre marketing. Main terms are marketing, art marketing and cultural policy. Strašnické divadlo has a stirred history. It was founded in 1961. There were very famous and flourishing periods and also the bad ones. Contemporaneousness of theatre is linked to civil association Divadlo Company.cz which have conducted the theatre since 2004. This association built here the unique repertoir scene for 110 000 inhabitants of Praha 10 district. Current position of theatre is related to brand relaunch by which theatre passed in recent years. Thesis deal with explaining of basic marketing terms, its particular differences in non- profit sphere and its aplication at the example of Strašnické divadlo. Main sources are public municipal document, sites, annual reports of a Strašnické divadlo and promo materials. Part of the work is also a circumscription of typology of theatres and description of cultural policy transformation in Prague during the years 2005-2011.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV