Srovnání českého a nizozemského školství
The comparison of Czech and Dutch educational systems
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/44092Identifikátory
SIS: 109778
Katalog UK: 990015050200106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24991]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ultzen, Jesse
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Nizozemský jazyk a literatura
Katedra / ústav / klinika
Ústav germánských studií
Datum obhajoby
13. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
vzdělávací systém, historie vzdělávacího systému, organizace vzdělávání, speciální pedagogikaKlíčová slova (anglicky)
educational system, history of educational system, organization of education, special educationPráce se zabývá srovnáváním systému a pedagogických metod v nizozemském a českém školství. Soustředí se především na zmapování současných systémů, jejich organizaci, strukturu, ale obsahuje i exkurz do historie vzdělávání v obou zemích. V praktické části popisuje projekty, které probíhaly či probíhají ve vzdělávání mezi partnerskými městy (Chrudim a Ede). Cílem práce je analyzovat oba systémy, jejich společné rysy a odlišnosti.
This thesis deals with comparing the educational system in the Netherlands and the Czech Republic. It focuses mainly on mapping the current systems, their organization, structure, but also includes excursion into the history of education in both countries. The practical part describes the current projects or the projects carried out in the past in education between the twin cities (Chrudim and Ede). The aim is to analyze both systems, their common features and differences.
