dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Reimarová, Michala | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T09:59:12Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T09:59:12Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/43623 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Je zaměřena na žáka mladšího školního věku, sociální skupinu a školní třídu. Práce se zabývá vztahem mezi pozicí žáka ve třídě a školním hodnocením. Závěry jsou založeny na výsledcích průzkumu žáků 1. stupně základní školy. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Annotation: The thesis includes both theory and original research. It focuses on a pupil in early childhood in the context of social group and school classroom. The thesis deals with the relationship between a pupil's classroom status and his academic results. The conclusions are based on the results of research of primary school pupils. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | žák mladšího školního věku | cs_CZ |
dc.subject | pozice žáka ve třídě | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | skupina | cs_CZ |
dc.subject | mladší školní třída | cs_CZ |
dc.subject | early childhood pupil | en_US |
dc.subject | status of pupil in classroom | en_US |
dc.subject | evaluation | en_US |
dc.subject | group | en_US |
dc.subject | primary classroom | en_US |
dc.title | Žák mladšího školního věku a jeho sociometrický status | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-05-17 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 97692 | |
dc.title.translated | Pupil of a primary school and his/her social status | en_US |
dc.contributor.referee | Kalbáčová, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 001472295 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Je zaměřena na žáka mladšího školního věku, sociální skupinu a školní třídu. Práce se zabývá vztahem mezi pozicí žáka ve třídě a školním hodnocením. Závěry jsou založeny na výsledcích průzkumu žáků 1. stupně základní školy. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Annotation: The thesis includes both theory and original research. It focuses on a pupil in early childhood in the context of social group and school classroom. The thesis deals with the relationship between a pupil's classroom status and his academic results. The conclusions are based on the results of research of primary school pupils. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014722950106986 | |