Zobrazit minimální záznam

Management of Athletic Competition
dc.contributor.advisorVindušková, Jitka
dc.creatorHolý, Vojtěch
dc.date.accessioned2021-03-25T21:40:39Z
dc.date.available2021-03-25T21:40:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43233
dc.description.abstractNázev: Management atletických soutěží Cíle: Cílem této diplomové práce je analýza managementu a částečně marketingu ligových soutěží dospělých řízených Českým atletickým svazem, v aktuální podobě, a tvorba návrhů na jejich zdokonalení na základě získaných poznatků. Metody: V této diplomové práci byly použity metody popisná analýza a SWOT analýza. Popisná analýza byla použita k rozboru získaných materiálů týkajících se managementu atletických ligových soutěží družstev v České republice. SWOT analýza byla použita k rozboru vnitřního a vnějšího prostředí ligových soutěží družstev a na jejím základě byly vytvořeny návrhy na zdokonalení. Výsledky: Bylo zjištěno, že atletická extraliga by měla být více zaměřena na diváky, čemuž napomáhají prováděné změny. Mělo by dojít ke zlepšení PR extraligy, nalezení partnera pro extraligu a zlepšení diváckého servisu spojeného s utkáními. Celý systém ligových soutěží družstev by bylo dobré zjednodušit. Klíčová slova: atletika, management, soutěže družstev, organizace soutěžícs_CZ
dc.description.abstractTitle: Management of Athletic Competition Objectives: The aim of the thesis is to analyse the management and in part the marketing of the senior league competition lead by the Czech Athletics Federation in the current form. Several improvements on the basis of the acquired knowledge were suggested. Methods: The descriptive analytical method and the SWOT analytical method were used. The former method was used for the analysis of the acquired materials on the management of the athletic league team competition of the Czech Republic. The SWOT analytical method was used for the analysis of the internal and external environment of the league team competition. On the basis of the latter several proposals for improvement were suggested. Results: It was found out that the Czech Athletic Extraleague should be aimed more at the audience. Currently carried out changes help to reach the goal. The improvement of the PR of the league should be gained, a partner for the league should be found and also the audience service related to the match should be improved. It appears that the simplification of the whole system of the league team competition would be of use. Keywords: athletics, management, team competition, competition organizationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectathleticsen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectteam competitionen_US
dc.subjectcompetition organizationen_US
dc.subjectatletikacs_CZ
dc.subjectmanagementcs_CZ
dc.subjectsoutěže družstevcs_CZ
dc.subjectorganizace soutěžícs_CZ
dc.titleManagement atletických soutěžícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-13
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId111957
dc.title.translatedManagement of Athletic Competitionen_US
dc.contributor.refereeFojt, František
dc.identifier.aleph001507982
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Management atletických soutěží Cíle: Cílem této diplomové práce je analýza managementu a částečně marketingu ligových soutěží dospělých řízených Českým atletickým svazem, v aktuální podobě, a tvorba návrhů na jejich zdokonalení na základě získaných poznatků. Metody: V této diplomové práci byly použity metody popisná analýza a SWOT analýza. Popisná analýza byla použita k rozboru získaných materiálů týkajících se managementu atletických ligových soutěží družstev v České republice. SWOT analýza byla použita k rozboru vnitřního a vnějšího prostředí ligových soutěží družstev a na jejím základě byly vytvořeny návrhy na zdokonalení. Výsledky: Bylo zjištěno, že atletická extraliga by měla být více zaměřena na diváky, čemuž napomáhají prováděné změny. Mělo by dojít ke zlepšení PR extraligy, nalezení partnera pro extraligu a zlepšení diváckého servisu spojeného s utkáními. Celý systém ligových soutěží družstev by bylo dobré zjednodušit. Klíčová slova: atletika, management, soutěže družstev, organizace soutěžícs_CZ
uk.abstract.enTitle: Management of Athletic Competition Objectives: The aim of the thesis is to analyse the management and in part the marketing of the senior league competition lead by the Czech Athletics Federation in the current form. Several improvements on the basis of the acquired knowledge were suggested. Methods: The descriptive analytical method and the SWOT analytical method were used. The former method was used for the analysis of the acquired materials on the management of the athletic league team competition of the Czech Republic. The SWOT analytical method was used for the analysis of the internal and external environment of the league team competition. On the basis of the latter several proposals for improvement were suggested. Results: It was found out that the Czech Athletic Extraleague should be aimed more at the audience. Currently carried out changes help to reach the goal. The improvement of the PR of the league should be gained, a partner for the league should be found and also the audience service related to the match should be improved. It appears that the simplification of the whole system of the league team competition would be of use. Keywords: athletics, management, team competition, competition organizationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantŠíma, Jan
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990015079820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV