Management atletických soutěží
Management of Athletic Competition
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43233Identifikátory
SIS: 111957
Katalog UK: 990015079820106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Šíma, Jan
Oponent práce
Fojt, František
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
13. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
atletika, management, soutěže družstev, organizace soutěžíKlíčová slova (anglicky)
athletics, management, team competition, competition organizationNázev: Management atletických soutěží Cíle: Cílem této diplomové práce je analýza managementu a částečně marketingu ligových soutěží dospělých řízených Českým atletickým svazem, v aktuální podobě, a tvorba návrhů na jejich zdokonalení na základě získaných poznatků. Metody: V této diplomové práci byly použity metody popisná analýza a SWOT analýza. Popisná analýza byla použita k rozboru získaných materiálů týkajících se managementu atletických ligových soutěží družstev v České republice. SWOT analýza byla použita k rozboru vnitřního a vnějšího prostředí ligových soutěží družstev a na jejím základě byly vytvořeny návrhy na zdokonalení. Výsledky: Bylo zjištěno, že atletická extraliga by měla být více zaměřena na diváky, čemuž napomáhají prováděné změny. Mělo by dojít ke zlepšení PR extraligy, nalezení partnera pro extraligu a zlepšení diváckého servisu spojeného s utkáními. Celý systém ligových soutěží družstev by bylo dobré zjednodušit. Klíčová slova: atletika, management, soutěže družstev, organizace soutěží
Title: Management of Athletic Competition Objectives: The aim of the thesis is to analyse the management and in part the marketing of the senior league competition lead by the Czech Athletics Federation in the current form. Several improvements on the basis of the acquired knowledge were suggested. Methods: The descriptive analytical method and the SWOT analytical method were used. The former method was used for the analysis of the acquired materials on the management of the athletic league team competition of the Czech Republic. The SWOT analytical method was used for the analysis of the internal and external environment of the league team competition. On the basis of the latter several proposals for improvement were suggested. Results: It was found out that the Czech Athletic Extraleague should be aimed more at the audience. Currently carried out changes help to reach the goal. The improvement of the PR of the league should be gained, a partner for the league should be found and also the audience service related to the match should be improved. It appears that the simplification of the whole system of the league team competition would be of use. Keywords: athletics, management, team competition, competition organization
