Zobrazit minimální záznam

Plant hormones
dc.contributor.advisorTeodoridis, Vasilis
dc.creatorPetrlíková, Tatiana
dc.date.accessioned2017-05-07T07:41:04Z
dc.date.available2017-05-07T07:41:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43049
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce si klade za cíl srozumitelným způsobem přiblížit problematiku rostlinných hormonů. A to nejen studentům vysokých škol, ale také pedagogům a studentům čtyřletých a víceletých gymnázií, popř. i žákům na základních školách. Důraz je kladen především na teoretické poznatky o fytohormonech s návazností na možnosti jejich následného využití v praxi, např. v zemědělství. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V jednotlivých kapitolách jsou podrobně popsány skupiny fytohormonů. Cesta k jejich objevu, vlastnosti, podmíněné jejich chemickou strukturou, metabolizmus v rostlinách a následně jejich fyziologické účinky. Právě poznání daných vlastností nás může přivést k pochopení významu a dosud skrytého potenciálu fytohormonů. Druhá část předkládané bakalářské se zaměřuje na implementaci problematiky fytohormonů do praktické výuky s ohledem na učivo na základních a středních školách. Jelikož jsou to právě současní studenti, kteří se budou podílet na ovlivňování vývoje životního prostředí, je velmi důležité jim zajistit dostatečné množství poznatků o problematice rostlinných hormonů a současně je dokázat srozumitelným způsobem zprostředkovat. Studenti, popř. žáci základních škol se s pojmem "fytohormony" v běžné výuce často nesetkávají. Z tohoto důvodu je možné...cs_CZ
dc.description.abstractPlant hormones Issued bachelor thesis is to in understandable way approximate problems of botanical hormones not only to university students, but also to teachers and student at 4 year and 8 year grammar schools and even secondary schools. Emphasis are made on theoretical findings about fythohormones with connection to their consequential practical usage for instance in agriculture. The thesis is divided into two parts. Firs part is theoretical. In separate chapters there are in detail explained groups of fythohormones, way to their discovery, characteristics, conditioned by their chemical structure, metabolism in plants and consequentially their physiological effects. Precisely the findings about mentioned characteristics can bring us to the understanding of importance and hidden potential of fythohormones. Second part is targeted to the implementation of fythohormones problems to practical education with consideration of curriculums at secondary schools and high schools. Because our contemporary students are the people who will be effecting evolution of our environment, it is really important to arrange enough information about botanical hormones problems and simultaneously to be able to get these information to them in understandable way. Student, also pupils at secondary schools do not get in...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRostlinné hormonycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-28
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId100145
dc.title.translatedPlant hormonesen_US
dc.contributor.refereePavlasová, Lenka
dc.identifier.aleph001468897
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Chemistry Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Chemie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Chemie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Chemistry Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná bakalářská práce si klade za cíl srozumitelným způsobem přiblížit problematiku rostlinných hormonů. A to nejen studentům vysokých škol, ale také pedagogům a studentům čtyřletých a víceletých gymnázií, popř. i žákům na základních školách. Důraz je kladen především na teoretické poznatky o fytohormonech s návazností na možnosti jejich následného využití v praxi, např. v zemědělství. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V jednotlivých kapitolách jsou podrobně popsány skupiny fytohormonů. Cesta k jejich objevu, vlastnosti, podmíněné jejich chemickou strukturou, metabolizmus v rostlinách a následně jejich fyziologické účinky. Právě poznání daných vlastností nás může přivést k pochopení významu a dosud skrytého potenciálu fytohormonů. Druhá část předkládané bakalářské se zaměřuje na implementaci problematiky fytohormonů do praktické výuky s ohledem na učivo na základních a středních školách. Jelikož jsou to právě současní studenti, kteří se budou podílet na ovlivňování vývoje životního prostředí, je velmi důležité jim zajistit dostatečné množství poznatků o problematice rostlinných hormonů a současně je dokázat srozumitelným způsobem zprostředkovat. Studenti, popř. žáci základních škol se s pojmem "fytohormony" v běžné výuce často nesetkávají. Z tohoto důvodu je možné...cs_CZ
uk.abstract.enPlant hormones Issued bachelor thesis is to in understandable way approximate problems of botanical hormones not only to university students, but also to teachers and student at 4 year and 8 year grammar schools and even secondary schools. Emphasis are made on theoretical findings about fythohormones with connection to their consequential practical usage for instance in agriculture. The thesis is divided into two parts. Firs part is theoretical. In separate chapters there are in detail explained groups of fythohormones, way to their discovery, characteristics, conditioned by their chemical structure, metabolism in plants and consequentially their physiological effects. Precisely the findings about mentioned characteristics can bring us to the understanding of importance and hidden potential of fythohormones. Second part is targeted to the implementation of fythohormones problems to practical education with consideration of curriculums at secondary schools and high schools. Because our contemporary students are the people who will be effecting evolution of our environment, it is really important to arrange enough information about botanical hormones problems and simultaneously to be able to get these information to them in understandable way. Student, also pupils at secondary schools do not get in...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990014688970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV