Show simple item record

Cause related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivity
dc.contributor.advisorMatyáš, Ondřej
dc.creatorKostková, Lucie
dc.date.accessioned2020-08-25T11:26:58Z
dc.date.available2020-08-25T11:26:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/42152
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám podobou sdíleného marketingu v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná a týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí. Zajímají mě různé formy spolupráce firem a neziskových organizací, které v této oblasti působí a způsoby využití webových stránek neziskových organizací a jejich firemních partnerů jako komunikačního nástroje. Práci uzavírají čtyři případové studie, které přibližují čtenáři základní formy spolupráce firmy a neziskové organizace a jejich komunikaci, na které jsem ve vymezené oblasti narazila.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with forms of cause-related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivity. I am interested in different forms of co-operation of companies with non-profit organizations that deal with animal care. I am interested also in using of web sites of non-profit organizations and their business partners as communication tool of this co-operation. The thesis is concluded by four case studies showing basic forms of co-operation and its communication that I noted in this sphere.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectcause related marketingen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectnon-profit organizationen_US
dc.subjectforms of promotionen_US
dc.subjectcause related marketingcs_CZ
dc.subjectCRMcs_CZ
dc.subjectsdílený marketingcs_CZ
dc.subjectformy propagacecs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.subjectCSRcs_CZ
dc.subjectcorporate social responsibilitycs_CZ
dc.subjectnezisková organizacecs_CZ
dc.titleSdílený marketing v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná, týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-13
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId100873
dc.title.translatedCause related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivityen_US
dc.contributor.refereePospíšilová, Tereza
dc.identifier.aleph001501341
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnostics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Civil Society Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci se zabývám podobou sdíleného marketingu v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná a týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí. Zajímají mě různé formy spolupráce firem a neziskových organizací, které v této oblasti působí a způsoby využití webových stránek neziskových organizací a jejich firemních partnerů jako komunikačního nástroje. Práci uzavírají čtyři případové studie, které přibližují čtenáři základní formy spolupráce firmy a neziskové organizace a jejich komunikaci, na které jsem ve vymezené oblasti narazila.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with forms of cause-related marketing in the sphere of wildlife protections, care of abandoned and mistreated or handicapped animals and of wild animals and animals living in captivity. I am interested in different forms of co-operation of companies with non-profit organizations that deal with animal care. I am interested also in using of web sites of non-profit organizations and their business partners as communication tool of this co-operation. The thesis is concluded by four case studies showing basic forms of co-operation and its communication that I noted in this sphere.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015013410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV