Online fundraising v České republice
Online Fundraising in the Czech Republic
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/41797Identifikátory
SIS: 94704
Katalog UK: 990014997430106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [7323]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šloufová, Romana
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studia občanského sektoru
Katedra / ústav / klinika
Katedra studií občanské společnosti
Datum obhajoby
10. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
E-filantropie, fundraisingové nástroje, internet, neziskové organizace, online dárcovství, online fundraisingKlíčová slova (anglicky)
E-filantropy, fundraising tools, internet, nongovernmental organization, online donations, online fundraisingPráce představuje téma online fundraisingu především na základě zahraniční odborné literatury. Z největší části se věnuje jeho nástrojům, ale seznamuje také např. s etickými zásadami či evaluací. Cílem práce je tak, kromě představení tohoto tématu české veřejnosti, identifikace úspěšných organizací na základě interpretace polo-strukturovaného dotazníku. Kromě toho se výzkum zaměřuje také na zjištění uplatnění předpokladů úspěšnosti v online fundraisingu mezi identifikovanými úspěšnými organizacemi, které nakonec doplňuje o inspirace a doporučení z českého neziskového prostředí.
This diploma thesis introduces the topic of online fundraising primarly based on foreign scholarly literature. The thesis focuses mostly on its tools, but it also presents ethical rules or evaluation. The goal of the diploma thesis after introduction this topic to the czech public is to analyse the half-structured questionnaire and identify successful organizations. In addition to that, the aim of the research is to discover the application of key success factors of online fundraising among identified successful organizations, which are at the end supplemented by inspirations and recommendations from czech NGOs.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLinhartová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Datum obhajoby: 24. 6. 2020The aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive ... -
Zkušenost školních psycholožek a psychologů s online poradenstvím
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPakhtusov, Iurii (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 16. 9. 2022This thesis explores the experiences of school psychologists with online counselling. The theoretical part has three chapters which discuss school psychology as a field of study, provide an insight into the current state ... -
Specifické psychologické fenomény online seznamování
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKretíková, Andrea (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 19. 6. 2018This bachelor thesis is focused on the cyber-psychological topic of online dating. Through international research's articles are defined specific psychological phenomena such as self- presentation and self-reflection ...
