Zobrazit minimální záznam

Marketing communications of the radio station Europe 2 in 2011
dc.contributor.advisorMaršík, Josef
dc.creatorKořínková, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-06T22:34:35Z
dc.date.available2017-05-06T22:34:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40934
dc.description.abstractBakalářská práce "Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011" pojednává o rádiu Evropa 2 jako subjektu na rozhlasovém trhu a zároveň se věnuje jeho komunikačním aktivitám, kterými se v roce 2011 prezentovalo. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici rádia na trhu. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol, přičemž nejprve se věnuje teoretické části, kde je popsáno zázemí stanice, její historie a také charakteristika, včetně programové struktury, poslechovosti a cílové skupiny Evropy 2, ale i SWOT analýzy, která objektivně i subjektivně identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení rádia. Dále následuje samotný rozbor marketingové komunikace, popis jednotlivých komunikačních kanálů stanice, ale i představení nejvýznamnějších osobností, které jsou pro její image klíčové. Součástí této práce je i analýza jednotlivých vizuálů a televizních spotů, které byly uvedeny během největších kampaní minulého roku. V rámci praktické části je uvedeno i zhodnocení marketingové komunikace jako celku, které nastiňuje i možná zlepšení propagace rádia.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis titled "Marketing Communication of radio station Europe 2 in 2011" deals with the radio Europe 2 as a product on the radio market and also deals with communication activities, which were presented by Europe 2 in 2011. The aim of this dissertation is to give a comprehensive picture of these activities and the position of the radio on the market. The thesis is divided into three main chapters; the first chapter is devoted to the theoretical part, where the background of the station is described, its history and characteristics, including program structure, audience and target groups of Europe 2, as well as SWOT analysis, which objectively and subjectively identifies strengths and weaknesses, opportunities and threats to the radio. This is followed by an analysis of marketing communication itself, a description of each communication channel and introduction to the most important performance figures, which are crucial to the image of the radio. Part of this work is also an analysis of various television commercials and visuals that were shown during last year's largest campaigns. In the practical part of the thesis there is also provided an assessment of marketing communication as a whole, which outlines possible improvements in the radio promotion.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectEvropa 2cs_CZ
dc.subjectkomerční rádiocs_CZ
dc.subjectrozborcs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkampaňcs_CZ
dc.subjectkomunikační aktivitycs_CZ
dc.subjectEurope 2en_US
dc.subjectcommercial radioen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcampaignen_US
dc.subjectcommunication activitiesen_US
dc.titleMarketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116501
dc.title.translatedMarketing communications of the radio station Europe 2 in 2011en_US
dc.contributor.refereeMoravec, Václav
dc.identifier.aleph001508390
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011" pojednává o rádiu Evropa 2 jako subjektu na rozhlasovém trhu a zároveň se věnuje jeho komunikačním aktivitám, kterými se v roce 2011 prezentovalo. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici rádia na trhu. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol, přičemž nejprve se věnuje teoretické části, kde je popsáno zázemí stanice, její historie a také charakteristika, včetně programové struktury, poslechovosti a cílové skupiny Evropy 2, ale i SWOT analýzy, která objektivně i subjektivně identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení rádia. Dále následuje samotný rozbor marketingové komunikace, popis jednotlivých komunikačních kanálů stanice, ale i představení nejvýznamnějších osobností, které jsou pro její image klíčové. Součástí této práce je i analýza jednotlivých vizuálů a televizních spotů, které byly uvedeny během největších kampaní minulého roku. V rámci praktické části je uvedeno i zhodnocení marketingové komunikace jako celku, které nastiňuje i možná zlepšení propagace rádia.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis titled "Marketing Communication of radio station Europe 2 in 2011" deals with the radio Europe 2 as a product on the radio market and also deals with communication activities, which were presented by Europe 2 in 2011. The aim of this dissertation is to give a comprehensive picture of these activities and the position of the radio on the market. The thesis is divided into three main chapters; the first chapter is devoted to the theoretical part, where the background of the station is described, its history and characteristics, including program structure, audience and target groups of Europe 2, as well as SWOT analysis, which objectively and subjectively identifies strengths and weaknesses, opportunities and threats to the radio. This is followed by an analysis of marketing communication itself, a description of each communication channel and introduction to the most important performance figures, which are crucial to the image of the radio. Part of this work is also an analysis of various television commercials and visuals that were shown during last year's largest campaigns. In the practical part of the thesis there is also provided an assessment of marketing communication as a whole, which outlines possible improvements in the radio promotion.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV