Zobrazit minimální záznam

Radost agency and magazine post
dc.contributor.advisorLábová, Alena
dc.creatorMaršíček, Jan
dc.date.accessioned2017-05-06T22:31:26Z
dc.date.available2017-05-06T22:31:26Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40920
dc.description.abstractBakalářská práce Agentura Radost a časopis Post se zabývá působením student- ské agentury Radost a obrazovým časopisem Post, který agentura vydávala. Bakalářská práce nastiňuje historické souvislosti přelomu 80. a 90. let a popisu- je, jak se politická a společenská změna projevovala i v působení agentury. Práce se věnuje vzniku agentury na půdě FAMU a jejímu přerodu v profesionální organizaci, zmiňuje oblasti působnosti agentury (fotografie, hudba a vydavatelství) a její dva nejvý- značnější výstavní počiny. Práce agenturu Radost vymezuje jako dobový fenomén re- flektující společenské změny a otevřenou platformu pro lidi přicházející s novým pří- stupem pro různé kulturní projekty. Následující kapitoly o časopisu Post se dělí podle jednotlivých etap a fází, kte- rými časopis v letech 1989-1992 procházel. Zachycují jeho přerod ze studentského ča- sopisu vydávaného na katedře fotografie až k periodiku distribuovanému veřejnosti. Práce se zabývá neobvyklým grafickým zpracováním časopisu a obsahem jednotlivých čísel, ve kterém se také projevovaly změny ve společnosti. Post se vyznačoval přede- vším svou velkorysostí k obrazovému materiálu a novým přístupem ke grafice. Analýza klade hlavní důraz na reportážní a dokumentární fotografii, zkoumá, jakým způsobem s ní časopis Post zacházel, jací autoři a...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Radost Agency and Magazine Post" deals with the activity of student agency Radost (which means joy, pleasure in Czech) and picture magazine Post which was published by the agency. The bachelor thesis outlines historical context at the turn of the 1980s and the 1990s and describes how the political and social change influenced the activities of the agency. The thesis deals with the beginning of agency at Film and TV School of Aca- demy of Performing Arts in Prague and its transformation into professional organizati- on, mentions the fields of activity (photography, music and publishing) and its two most important exhibitions. The thesis defines the agency as the period phenomenon re- flecting the social changes and the open platform for people coming up with the new approach for various culture projects. Following chapters about magazine Post are divided into specific parts that cha- racterize the stages of the magazine between years 1989-1992. The chapters describe the transformation from student magazine into publicly distributed periodical. The the- sis deals with the unusual layout of magazine and the content of each issue that reflects the social changes as well. The new approach to graphic design and extraordinary space dedicated to pictures was characteristic for the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectagentura Radostcs_CZ
dc.subjectčasopis Postcs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectgrafický designcs_CZ
dc.subjectnezávislé časopisycs_CZ
dc.subjectPetr Lukášcs_CZ
dc.subjectPavel Nádvorníkcs_CZ
dc.subjectGabinacs_CZ
dc.subjectAnna Fárovács_CZ
dc.subject90. léta 20. stoletícs_CZ
dc.subjectRadost agencyen_US
dc.subjectPost magazineen_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectgraphic designen_US
dc.subjectindependent magazinesen_US
dc.subjectPetr Lukasen_US
dc.subjectPavel Nadvorniken_US
dc.subjectGabinaen_US
dc.subjectAnna Farovaen_US
dc.subject1990sen_US
dc.titleAgentura Radost a časopis Postcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-20
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId98560
dc.title.translatedRadost agency and magazine posten_US
dc.contributor.refereeTrunečková, Ludmila
dc.identifier.aleph001480666
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Agentura Radost a časopis Post se zabývá působením student- ské agentury Radost a obrazovým časopisem Post, který agentura vydávala. Bakalářská práce nastiňuje historické souvislosti přelomu 80. a 90. let a popisu- je, jak se politická a společenská změna projevovala i v působení agentury. Práce se věnuje vzniku agentury na půdě FAMU a jejímu přerodu v profesionální organizaci, zmiňuje oblasti působnosti agentury (fotografie, hudba a vydavatelství) a její dva nejvý- značnější výstavní počiny. Práce agenturu Radost vymezuje jako dobový fenomén re- flektující společenské změny a otevřenou platformu pro lidi přicházející s novým pří- stupem pro různé kulturní projekty. Následující kapitoly o časopisu Post se dělí podle jednotlivých etap a fází, kte- rými časopis v letech 1989-1992 procházel. Zachycují jeho přerod ze studentského ča- sopisu vydávaného na katedře fotografie až k periodiku distribuovanému veřejnosti. Práce se zabývá neobvyklým grafickým zpracováním časopisu a obsahem jednotlivých čísel, ve kterém se také projevovaly změny ve společnosti. Post se vyznačoval přede- vším svou velkorysostí k obrazovému materiálu a novým přístupem ke grafice. Analýza klade hlavní důraz na reportážní a dokumentární fotografii, zkoumá, jakým způsobem s ní časopis Post zacházel, jací autoři a...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Radost Agency and Magazine Post" deals with the activity of student agency Radost (which means joy, pleasure in Czech) and picture magazine Post which was published by the agency. The bachelor thesis outlines historical context at the turn of the 1980s and the 1990s and describes how the political and social change influenced the activities of the agency. The thesis deals with the beginning of agency at Film and TV School of Aca- demy of Performing Arts in Prague and its transformation into professional organizati- on, mentions the fields of activity (photography, music and publishing) and its two most important exhibitions. The thesis defines the agency as the period phenomenon re- flecting the social changes and the open platform for people coming up with the new approach for various culture projects. Following chapters about magazine Post are divided into specific parts that cha- racterize the stages of the magazine between years 1989-1992. The chapters describe the transformation from student magazine into publicly distributed periodical. The the- sis deals with the unusual layout of magazine and the content of each issue that reflects the social changes as well. The new approach to graphic design and extraordinary space dedicated to pictures was characteristic for the...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014806660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV