Vnímání šikany žáky 2. stupně ZŠ
Perception of bullying by the pupils of the second grade of grammar schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40658Identifikátory
SIS: 118647
Kolekce
- Kvalifikační práce [19336]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mojžíšová, Jarmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
24. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
šikana, prevence, agresor, oběťKlíčová slova (anglicky)
bullying, prevention, aggressor, victimV této bakalářské práci se zabýváme problematikou šikany. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se šikanou úzce souvisejí. Empirická část se zabývá vnímáním šikany žáky druhého stupně základních škol. Cílem této práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak vnímají žáci sedmých a devátých ročníků vybraných základních škol na Klatovsku pojem šikana.
In this bachelor's thesis we deal with the issue of bullying. The basic concepts related to bullying are defined in the theoretical part. Empiric part goes about perception of bullying by the pupils of the second grade of grammar schools. The aim of this thesis was to find out, using a survey method, how pupils of the seventh and ninth grades of the selected grammar schools in Klatovsko perceive the issue of bullying.