dc.contributor.advisor | Bendl, Stanislav | |
dc.creator | Hnojská, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-05-06T21:17:54Z | |
dc.date.available | 2017-05-06T21:17:54Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/40658 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci se zabýváme problematikou šikany. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se šikanou úzce souvisejí. Empirická část se zabývá vnímáním šikany žáky druhého stupně základních škol. Cílem této práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak vnímají žáci sedmých a devátých ročníků vybraných základních škol na Klatovsku pojem šikana. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In this bachelor's thesis we deal with the issue of bullying. The basic concepts related to bullying are defined in the theoretical part. Empiric part goes about perception of bullying by the pupils of the second grade of grammar schools. The aim of this thesis was to find out, using a survey method, how pupils of the seventh and ninth grades of the selected grammar schools in Klatovsko perceive the issue of bullying. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | šikana | cs_CZ |
dc.subject | prevence | cs_CZ |
dc.subject | agresor | cs_CZ |
dc.subject | oběť | cs_CZ |
dc.subject | bullying | en_US |
dc.subject | prevention | en_US |
dc.subject | aggressor | en_US |
dc.subject | victim | en_US |
dc.title | Vnímání šikany žáky 2. stupně ZŠ | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-05-24 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 118647 | |
dc.title.translated | Perception of bullying by the pupils of the second grade of grammar schools | en_US |
dc.contributor.referee | Mojžíšová, Jarmila | |
dc.identifier.aleph | 001468233 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information Technology Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information Technology Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V této bakalářské práci se zabýváme problematikou šikany. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se šikanou úzce souvisejí. Empirická část se zabývá vnímáním šikany žáky druhého stupně základních škol. Cílem této práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak vnímají žáci sedmých a devátých ročníků vybraných základních škol na Klatovsku pojem šikana. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In this bachelor's thesis we deal with the issue of bullying. The basic concepts related to bullying are defined in the theoretical part. Empiric part goes about perception of bullying by the pupils of the second grade of grammar schools. The aim of this thesis was to find out, using a survey method, how pupils of the seventh and ninth grades of the selected grammar schools in Klatovsko perceive the issue of bullying. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014682330106986 | |