Platforma pro karetní hru Žolíky
Rummy Card Game Platform
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40614Identifikátory
SIS: 123768
Kolekce
- Kvalifikační práce [11196]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hauzar, David
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů
Datum obhajoby
6. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
karetní hra, žolíky, c#, platformaKlíčová slova (anglicky)
card game, rummy, c#, platformMezi nejrozšířenější karetní hry patří Rummy (česky "Žolíky"). Tato hra je oblíbená pro svou jednoduchost a variabilitu pravidel. Celosvětově existuje mnoho herních platforem, ale neposkytují neomezené hrání zdarma nebo rozsáhlejší prostředky komunikace mezi hráči. Proto tato práce navrhuje a implementuje desktopovou platformu zaměřenou na Rummy. Hlavním důvodem jejího vzniku byla absence podobně zaměřené nekomerční aplikace, jejíž ambice by nespočívaly v hazardu, nýbrž v relaxaci, komunikaci a zábavě. Platforma zprostředkovává pokročilou komunikaci, a hraní mezi uživateli, jak samostatně tak i v rámci turnajů. Navíc umožňuje hrát podle vlastních pravidel a proti uživatelsky definovaným počítačem řízeným protihráčům.
Rummy ("Žolíky" in czech) is one of the most commonly played card games. It is popular due to its simplicity and variability in rules. A lot of Rummy game platforms exist in the world, but they do not allow for unlimited playing for free and lack any advanced communication means among players. This work designs and implements a desktop game platform for Rummy. The main reason for creating it was the absence of a similar non-commercial application which would not focus on hazard but rather on "letting go", communication and fun. The proposed platform provides advanced features to communicate and play, either for fun or to win tournaments. It also supports playing games with users` own rules and against their own computer opponents.