Zobrazit minimální záznam

KM-SYSTEM Co.-Taking the New Health CHAIR Ásana to Czech Market
dc.contributor.advisorPrůšová, Petra
dc.creatorŠiler, Jakub
dc.date.accessioned2017-05-06T19:56:58Z
dc.date.available2017-05-06T19:56:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40365
dc.description.abstractBakalářská práce shrnuje základní metodiku marketingového výzkumu s důrazem na uvedení nového produktu na trh. Pozornost je věnována zejména metodologii marketingového výzkumu, definici cílové skupiny a výběru vhodné metody sběru dat. Teoretické základy jsou využity pro design výzkumu zaměřeného na prodejní a komunikační strategii specifického produktu - zdravotní židle Ásana na českém trhu. Dílčí témata zahrnují problematiku sedavého zaměstnání a s ní spojených zdravotních problémů, otázky spolupráce zaměstnanců a zaměstnavatelů při řešení kvality pracovního prostředí, definici ideální zdravotní židle, motivátory k její koupi a cenový test. Na základě výsledků lze upravit strategická rozhodnutí firmy, v poslední části jsou doporučeny případné další výzkumy.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis summarizes the basic methodology of market research with an emphasis on introducing a new product to the market. Special attention is paid to market research methodology, definition of target groups and selection of appropriate method of data collecting. Theoretical bases are used to design research focused on sales and communication strategy of the specific product - Ásana health chairs - for the Czech Republic. Sub-topics include issues of sedentary jobs and their influence on health problems, cooperation among employees and employers in solving of working environment issues, definition of ideal health chair, motivation to purchase and price test. The results can be used for adjusting the company strategy, further research is recommended in the last section.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectMarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectnový produktcs_CZ
dc.subjectcílová skupinacs_CZ
dc.subjectsedavé zaměstnánícs_CZ
dc.subjectcenový testcs_CZ
dc.subjectMarket researchen_US
dc.subjectnew producten_US
dc.subjecttarget groupen_US
dc.subjectsedentary joben_US
dc.subjectprice testen_US
dc.titleFirma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trhcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-19
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId91085
dc.title.translatedKM-SYSTEM Co.-Taking the New Health CHAIR Ásana to Czech Marketen_US
dc.contributor.refereeForst, Václav
dc.identifier.aleph001485167
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologyen_US
thesis.degree.disciplineSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce shrnuje základní metodiku marketingového výzkumu s důrazem na uvedení nového produktu na trh. Pozornost je věnována zejména metodologii marketingového výzkumu, definici cílové skupiny a výběru vhodné metody sběru dat. Teoretické základy jsou využity pro design výzkumu zaměřeného na prodejní a komunikační strategii specifického produktu - zdravotní židle Ásana na českém trhu. Dílčí témata zahrnují problematiku sedavého zaměstnání a s ní spojených zdravotních problémů, otázky spolupráce zaměstnanců a zaměstnavatelů při řešení kvality pracovního prostředí, definici ideální zdravotní židle, motivátory k její koupi a cenový test. Na základě výsledků lze upravit strategická rozhodnutí firmy, v poslední části jsou doporučeny případné další výzkumy.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis summarizes the basic methodology of market research with an emphasis on introducing a new product to the market. Special attention is paid to market research methodology, definition of target groups and selection of appropriate method of data collecting. Theoretical bases are used to design research focused on sales and communication strategy of the specific product - Ásana health chairs - for the Czech Republic. Sub-topics include issues of sedentary jobs and their influence on health problems, cooperation among employees and employers in solving of working environment issues, definition of ideal health chair, motivation to purchase and price test. The results can be used for adjusting the company strategy, further research is recommended in the last section.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990014851670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV