Show simple item record

Stylization of Folk Songs with a view to Performance with Children?s Instrumental Groups and Vocal Performance
dc.contributor.advisorNedělka, Michal
dc.creatorMelnarová, Vladimíra
dc.date.accessioned2017-03-27T10:04:42Z
dc.date.available2017-03-27T10:04:42Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3991
dc.description.abstractHudba má v mém životě jedno z nejdůležitějších postavení. Dokáže mne rozčílit, uklidnit, rozesmát i rozplakat, často za mne mluví a myslím si, že i díky ní se pohybuji v životě tím správným směrem. Na českých základních školách jsou většinou hodiny hudební výchovy pojímány jako hodiny zpěvu. Je spousta učitelů, kteří prožívají tyto hodiny jako nutné zlo, a to se samozřejmě odráží i ve vztahu dětí k hudebnímu světu. Bylo by ideální, kdyby se této činnosti věnovali jen učitelé "zapálení pro věc" a především hudební praktici. Je celkem nevyhovující, když pedagog dokáže vyjmenovat stupnice, ale své znalosti nevyužije v praxi (transponovat písně do potřebné tóniny apod ). Doufám, že se k této skupině neřadím a dětem, se kterými hodiny hudební výchovy prožívám, poskytuji víc, než jen pouhý výřad informací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractHudba má v mém životě jedno z nejdůležitějších postavení. Dokáže mne rozčílit, uklidnit, rozesmát i rozplakat, často za mne mluví a myslím si, že i díky ní se pohybuji v životě tím správným směrem. Na českých základních školách jsou většinou hodiny hudební výchovy pojímány jako hodiny zpěvu. Je spousta učitelů, kteří prožívají tyto hodiny jako nutné zlo, a to se samozřejmě odráží i ve vztahu dětí k hudebnímu světu. Bylo by ideální, kdyby se této činnosti věnovali jen učitelé "zapálení pro věc" a především hudební praktici. Je celkem nevyhovující, když pedagog dokáže vyjmenovat stupnice, ale své znalosti nevyužije v praxi (transponovat písně do potřebné tóniny apod ). Doufám, že se k této skupině neřadím a dětem, se kterými hodiny hudební výchovy prožívám, poskytuji víc, než jen pouhý výřad informací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleStylizace doprovodů lidových písní s výhledem na provádění s dětským instrumentálním souborem a na vokální prováděnícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-18
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20897
dc.title.translatedStylization of Folk Songs with a view to Performance with Children?s Instrumental Groups and Vocal Performanceen_US
dc.contributor.refereeBělohlávková, Petra
dc.identifier.aleph000584349
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csHudba má v mém životě jedno z nejdůležitějších postavení. Dokáže mne rozčílit, uklidnit, rozesmát i rozplakat, často za mne mluví a myslím si, že i díky ní se pohybuji v životě tím správným směrem. Na českých základních školách jsou většinou hodiny hudební výchovy pojímány jako hodiny zpěvu. Je spousta učitelů, kteří prožívají tyto hodiny jako nutné zlo, a to se samozřejmě odráží i ve vztahu dětí k hudebnímu světu. Bylo by ideální, kdyby se této činnosti věnovali jen učitelé "zapálení pro věc" a především hudební praktici. Je celkem nevyhovující, když pedagog dokáže vyjmenovat stupnice, ale své znalosti nevyužije v praxi (transponovat písně do potřebné tóniny apod ). Doufám, že se k této skupině neřadím a dětem, se kterými hodiny hudební výchovy prožívám, poskytuji víc, než jen pouhý výřad informací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enHudba má v mém životě jedno z nejdůležitějších postavení. Dokáže mne rozčílit, uklidnit, rozesmát i rozplakat, často za mne mluví a myslím si, že i díky ní se pohybuji v životě tím správným směrem. Na českých základních školách jsou většinou hodiny hudební výchovy pojímány jako hodiny zpěvu. Je spousta učitelů, kteří prožívají tyto hodiny jako nutné zlo, a to se samozřejmě odráží i ve vztahu dětí k hudebnímu světu. Bylo by ideální, kdyby se této činnosti věnovali jen učitelé "zapálení pro věc" a především hudební praktici. Je celkem nevyhovující, když pedagog dokáže vyjmenovat stupnice, ale své znalosti nevyužije v praxi (transponovat písně do potřebné tóniny apod ). Doufám, že se k této skupině neřadím a dětem, se kterými hodiny hudební výchovy prožívám, poskytuji víc, než jen pouhý výřad informací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV