Didaktické testy pro vnitřní evaluaci škol v chemii
Didactic Tests for the Internal Evaluation of Schools in Chemistry
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3970Identifiers
Study Information System: 20953
Collections
- Kvalifikační práce [19160]
Author
Advisor
Referee
Vaňková, Věra
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Chemistry
Department
Information is unavailable
Date of defense
23. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Práce je zaměřena na analýzu dosažených výsledků při řešení testových úloh, z oblasti chemie (ZŠ) a na posouzení vypovídající schopnosti testových úloh. Práce zkoumá, jak si žáci vedli při vyplňování souboru testových úloh CH1 (135 žáků), CH2 (96 žáků), CH3 (95 žáků), jak a s kterými úlohami si poradili různé skupiny žáků (nejlepší/nejhorší, chlapci/dívky). Testové úlohy prokázaly schopnost rozlišit v rámci diskriminace lepší žáky od horších. Obecně lze říci, že obtížnost úloh byla (až na výjimky) vyhovující. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Práce je zaměřena na analýzu dosažených výsledků při řešení testových úloh, z oblasti chemie (ZŠ) a na posouzení vypovídající schopnosti testových úloh. Práce zkoumá, jak si žáci vedli při vyplňování souboru testových úloh CH1 (135 žáků), CH2 (96 žáků), CH3 (95 žáků), jak a s kterými úlohami si poradili různé skupiny žáků (nejlepší/nejhorší, chlapci/dívky). Testové úlohy prokázaly schopnost rozlišit v rámci diskriminace lepší žáky od horších. Obecně lze říci, že obtížnost úloh byla (až na výjimky) vyhovující. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)