Show simple item record

The Position of the Pupil in the Class
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorŠtrosová, Petra
dc.date.accessioned2017-03-27T09:46:55Z
dc.date.available2017-03-27T09:46:55Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3943
dc.description.abstractThe thesis works at a position of a pupil in the classroom, characterization of a young learner, a social group and a school class. The conclusions are based on the results of the research which took place at a third class of a Basic School. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá pozici žáka ve třidě, charakteristikou žáka miadšiho školního věku, sociální skupinou a školni třidou. Závěry jsou založeny na výsledcích akčniho výzkumu probíhajícího ve III. ročniku základní školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePozice žáka ve tříděcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-26
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20991
dc.title.translatedThe Position of the Pupil in the Classen_US
dc.contributor.refereeKalbáčová, Jaroslava
dc.identifier.aleph000452351
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá pozici žáka ve třidě, charakteristikou žáka miadšiho školního věku, sociální skupinou a školni třidou. Závěry jsou založeny na výsledcích akčniho výzkumu probíhajícího ve III. ročniku základní školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis works at a position of a pupil in the classroom, characterization of a young learner, a social group and a school class. The conclusions are based on the results of the research which took place at a third class of a Basic School. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV