Rozvoj osobnosti předškolního věku metodami dramatické výchovy
The Development of the Personality in Pre-Schoolers using Drama Instruction Methods
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3934Identifikátory
SIS: 20827
Kolekce
- Kvalifikační práce [18052]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Marušák, Radek
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
25. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato práce se zabývá využitím metod dramatické výchovy v systému předškolního vzdělávání. Snaží se najít rozdíly mezi mateřskou školou, ve které se metody dramatické výchovy aktivně uplatňují a jsou klíčovou vzdělávací metodou a mateřskou školou, ve které se tyto metody nevyužívají vůbec. Poukazuje i na rozdíly v sociální vyspělosti dětí, které s metodami dramatické výchovy mají osobní zkušenost a dětí, které dosud tuto zkušenost neměly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This publication focuses on application of creative drama in preschool-education systém. Its content is a comparation of level of sociál development among children in two kindergardens; in one of these two kindergardens were methods of creative drama applied in the process of education, while the second one serves only for comparison purposes as no such methods are applied. The differences in levels of sociál development of these children are compared and discussed. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)