Sponzoring v rámci pořádání mezinárodní soutěže v moderní gymnastice
Sponzoring for rhythmic gymnastics international competition
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38899Identifikátory
SIS: 87808
Kolekce
- Kvalifikační práce [7805]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Voráček, Josef
Oponent práce
Jindřichová, Klára
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Gymnastika
Datum obhajoby
10. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Sponzoring, sponzorský balíček, sponzorská smlouva, nabídkový list, sportovní reklamaKlíčová slova (anglicky)
Sponzoring, sponzor packet, sponzor contract, sports advertismentCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Aktivace sponzoringu kulturních událostí
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOFořtová, Johana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 19. 6. 2017Bakalářská práce Aktivace sponzoringu kulturních událostí pojednává o tom, jak mohou firmy kreativně informovat veřejnost o sponzorství nějaké kulturní události. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sponzoring, sponzoring ... -
Sponzoring České spořitelny
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSekeráková, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Datum obhajoby: 11. 9. 2017Title: Sponsorship of Česká spořitelna Objectives: The main purpose of this bachelor thesis is to present the sponsorship relationship between Česká spořitelna and the Czech Olympic Committee, in direct connection with the ... -
Marketing a PR českých florbalových klubů v letech 2013 až 2018
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPatočka, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 17. 6. 2019Bakalářská práce se zabývá tématem marketingového rozvoje českých florbalových klubů. Za tímto účelem jsou zkoumány základní marketingové a PR aktivity ve sportovní rovině, které jsou následně ukázány na příkladech z českého ...