Zobrazit minimální záznam

Potíže dospělého studenta při učení a pamatování si slovní zásoby
dc.contributor.advisorDvořák, Bohuslav
dc.creatorŠilarová, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-27T23:05:11Z
dc.date.available2017-04-27T23:05:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38846
dc.description.abstractTato bakalářská práce má za cíl najít co nejefektivnější postupy a aktivity ve výuce anglické slovní zásoby pro dospělého studenta, který má problémy se studiem a zapamatováním si nových slov. Výzkum je založen na teoretické části práce, ve které se zabýváme všeobecnými otázkami výuky slovní zásoby, paměťovými procesy a různými přístupy, metodami, strategiemi, technikami a aktivitami používanými ve výuce anglické slovní zásoby. Zvláštní důraz je kladen na paměťové techniky. Praktická část této studie vychází z charakteristiky studentova inteligenčního typu a zabývá se jednotlivými aktivitami použitými ve výuce a jejich efektivitou.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is intended to search for the most efficient methods, strategies, techniques and activities in learning and teaching English vocabulary regarding an adult student with difficulties in learning and remembering English vocabulary. The research is founded on theoretical part which deals with general questions of learning vocabulary, processes of remembering words and various approaches, methods, strategies and activities, with special focus on memorization. Practical part of this thesis is based on the student's characterization according to his multiple intelligence type. The research examines various techniques and activities which were used in lessons and their effects on the student's success in remembering words.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectanglický jazykcs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectslovní zásobacs_CZ
dc.subjectpaměťcs_CZ
dc.subjectpostupycs_CZ
dc.subjectinteligencecs_CZ
dc.subjectvocabularyen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectmultiple intelligencesen_US
dc.subjectmemoryen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjecttechniquesen_US
dc.subjectactivitiesen_US
dc.titleDifficulties of an Adult Student in Learning and Remembering Vocabularyen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-02
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId98121
dc.title.translatedPotíže dospělého studenta při učení a pamatování si slovní zásobycs_CZ
dc.contributor.refereeVít, Radek
dc.identifier.aleph001365946
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Czech Language Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Czech Language Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce má za cíl najít co nejefektivnější postupy a aktivity ve výuce anglické slovní zásoby pro dospělého studenta, který má problémy se studiem a zapamatováním si nových slov. Výzkum je založen na teoretické části práce, ve které se zabýváme všeobecnými otázkami výuky slovní zásoby, paměťovými procesy a různými přístupy, metodami, strategiemi, technikami a aktivitami používanými ve výuce anglické slovní zásoby. Zvláštní důraz je kladen na paměťové techniky. Praktická část této studie vychází z charakteristiky studentova inteligenčního typu a zabývá se jednotlivými aktivitami použitými ve výuce a jejich efektivitou.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis is intended to search for the most efficient methods, strategies, techniques and activities in learning and teaching English vocabulary regarding an adult student with difficulties in learning and remembering English vocabulary. The research is founded on theoretical part which deals with general questions of learning vocabulary, processes of remembering words and various approaches, methods, strategies and activities, with special focus on memorization. Practical part of this thesis is based on the student's characterization according to his multiple intelligence type. The research examines various techniques and activities which were used in lessons and their effects on the student's success in remembering words.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990013659460106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV