Zobrazit minimální záznam

Axe brand on Czech market since 2004
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorTrojanová, Alžběta
dc.date.accessioned2017-04-27T21:23:20Z
dc.date.available2017-04-27T21:23:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38425
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectAxecs_CZ
dc.subjectUnilevercs_CZ
dc.subjectkosmetikacs_CZ
dc.subjectidentita značkycs_CZ
dc.subjectkomunikace značkycs_CZ
dc.subjectsexualizacecs_CZ
dc.subjecttelevizní reklamycs_CZ
dc.subjectvirální marketingcs_CZ
dc.subjecteventcs_CZ
dc.subjectAxeen_US
dc.subjectUnileveren_US
dc.subjectcosmeticsen_US
dc.subjectbrand identityen_US
dc.subjectbrand communicationen_US
dc.subjectsexualizationen_US
dc.subjectTV spotsen_US
dc.subjectviral marketingen_US
dc.subjecteventen_US
dc.titleZnačka Axe na českém trhu od roku 2004cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101186
dc.title.translatedAxe brand on Czech market since 2004en_US
dc.contributor.refereeDolanský, Pavel
dc.identifier.aleph001369293
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV