dc.contributor.advisor | Vít, Radek | |
dc.creator | Majerová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T20:32:14Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T20:32:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38191 | |
dc.description.abstract | Resumé Tato práce se zabývá televizními programy pro děti. Jejím cílem je představení tématu a analýza programů z hlediska jazykového a obsahově-kulturního, se zohledněním jejich vhodnosti pro dětské diváky. Rovněž je zde vyzvednuta důležitost Mediální výchovy a dodržování jejích základních principů. Děti jsou zde rozděleny do skupin podle několika kritérií, například věk, řečové schopnosti a psychický vývoj. Práce obsahuje výzkum, který zjišťuje přístup rodičů k zásadám Mediální výchovy a výuce cizích jazyků pomocí televizních programů. Tyto jsou porovnány podle kritérií uvedených v práci. Autorka by chtěla představit téma programů pro děti, rozdělit dětské diváky do skupin a analyzovat programy s důrazem na přínos Mediální výchovy. Klíčová slova: dětské pořady, dětský divák, Mediální výchova | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with television programmes for children. The aim of it is to introduce the topic and analyse them from language and cultural point of view, including the aspect of their suitability for children viewers. Importance of Media Education and following its basic principles are highlighted too. Children viewers are divided into groups according to various criteria, i.e. age, speech abilities and psychical development. The thesis contains research focused on parents' approach to Media Education and learning foreign languages via television programmes. Those are compared as to criteria that are established in the thesis. The author would like to present the topic, divide the viewers into groups and analyse the programmes with the emphasis on benefits of Media Education. Keywords: television programmes, children viewers, Media Education | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Programmes for Children: Their Language and Culture | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-02 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70325 | |
dc.title.translated | Pořady pro děti: jejich jazyk a kultura | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Bojarová, Marie | |
dc.identifier.aleph | 001365898 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - History Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Dějepis se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Dějepis se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - History Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Resumé Tato práce se zabývá televizními programy pro děti. Jejím cílem je představení tématu a analýza programů z hlediska jazykového a obsahově-kulturního, se zohledněním jejich vhodnosti pro dětské diváky. Rovněž je zde vyzvednuta důležitost Mediální výchovy a dodržování jejích základních principů. Děti jsou zde rozděleny do skupin podle několika kritérií, například věk, řečové schopnosti a psychický vývoj. Práce obsahuje výzkum, který zjišťuje přístup rodičů k zásadám Mediální výchovy a výuce cizích jazyků pomocí televizních programů. Tyto jsou porovnány podle kritérií uvedených v práci. Autorka by chtěla představit téma programů pro děti, rozdělit dětské diváky do skupin a analyzovat programy s důrazem na přínos Mediální výchovy. Klíčová slova: dětské pořady, dětský divák, Mediální výchova | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with television programmes for children. The aim of it is to introduce the topic and analyse them from language and cultural point of view, including the aspect of their suitability for children viewers. Importance of Media Education and following its basic principles are highlighted too. Children viewers are divided into groups according to various criteria, i.e. age, speech abilities and psychical development. The thesis contains research focused on parents' approach to Media Education and learning foreign languages via television programmes. Those are compared as to criteria that are established in the thesis. The author would like to present the topic, divide the viewers into groups and analyse the programmes with the emphasis on benefits of Media Education. Keywords: television programmes, children viewers, Media Education | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013658980106986 | |