Doporučování zboží ve webových obchodech
Doporučování zboží ve webových obchodech
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/37905Identifikátory
SIS: 78281
Katalog UK: 990013894270106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [11978]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kukačka, Marek
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra teoretické informatiky a matematické logiky
Datum obhajoby
16. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Dobře
Doporučování zboží při nákupu je základní funkcí většiny webových obchodů. V současnosti jsou systémy pro doporučování zboží postaveny na analýze nákupního košíku a sledování vazeb mezi nabízeymi produkty. Použitelnoi alternativou však může být systém založený na sledování akcí zákazníků. Studenst analyzuje používáné přístup k doporučování zboží založené na algoritmu zpětnovazebného učení na základě výzkumu implementuje pototyp systému pro doporučování zboží ve webovském obchodě.
Electronic shopping recommendation systems are an integral part of most on-line stores. Nowadays, these systems are usually driven by Market Basket Analysis algorithms and by finding relations within the range of goods offered by the shop. However, for a recommendation system an action-based approach might be a viable alternative. The student will review existing approaches to recommendation based on reinforcement learning algorithms, and implement a prototype of a recommender system for a web store based on the results of the research.
