dc.contributor.advisor | Pacovská, Jasňa | |
dc.creator | Vlášková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T18:17:34Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T18:17:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/37579 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce morutoruje současnou úroveň asertivní komunikace ve škole, zaměřuje se především na komunikaci mezi žáky a učiteli. Vychází ze základních tezí asertivity a hodnotí jejich aplikace ve škole s přihlédnutím ke specifickým rysům tohoto prostředí. formou řízeného rozhovoru zjišťuje na malém vzorku učitelů a žáků jejich asertivní znalosti a dovednosti. Podstatou je snaha o charakteristiku asertivity ve specifickém prostředí, které je klíčové pro vývoj komunikačních dovedností dítěte. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is foeused on level af assertive cornmunication at sehooL Especially the eommunieation betwecn pupils and tcachers is investigatcd. The thesis is based on fundamentals of assertivity, and their application at sehool is discusscd with respeet to speeifie fcatures of sehool background. The knawledge of assertivity is researched by managcd interview with a smaU group af teachers and pupils. The aim af the thesi s is to deseribe the assertivity on spccific backgraund that is essential for child communieatioh ski1l dcvelopment. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Asertivita ve škole | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-13 | |
dc.description.department | Institute of Czech Language and Theory of Communication | en_US |
dc.description.department | Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 78173 | |
dc.title.translated | Asertivity at school | en_US |
dc.contributor.referee | Šebesta, Karel | |
dc.identifier.aleph | 001557347 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Czech Language and Literature | en_US |
thesis.degree.discipline | Český jazyk a literatura | cs_CZ |
thesis.degree.program | Philology | en_US |
thesis.degree.program | Filologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Czech Language and Theory of Communication | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Český jazyk a literatura | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Czech Language and Literature | en_US |
uk.degree-program.cs | Filologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Philology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce morutoruje současnou úroveň asertivní komunikace ve škole, zaměřuje se především na komunikaci mezi žáky a učiteli. Vychází ze základních tezí asertivity a hodnotí jejich aplikace ve škole s přihlédnutím ke specifickým rysům tohoto prostředí. formou řízeného rozhovoru zjišťuje na malém vzorku učitelů a žáků jejich asertivní znalosti a dovednosti. Podstatou je snaha o charakteristiku asertivity ve specifickém prostředí, které je klíčové pro vývoj komunikačních dovedností dítěte. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis is foeused on level af assertive cornmunication at sehooL Especially the eommunieation betwecn pupils and tcachers is investigatcd. The thesis is based on fundamentals of assertivity, and their application at sehool is discusscd with respeet to speeifie fcatures of sehool background. The knawledge of assertivity is researched by managcd interview with a smaU group af teachers and pupils. The aim af the thesi s is to deseribe the assertivity on spccific backgraund that is essential for child communieatioh ski1l dcvelopment. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015573470106986 | |