Zobrazit minimální záznam

Propagation of Japanese culture in the Czech Republic - a communication analysis of Informational and Cultural Centre of the Japanese Embassy in the Czech Republic and the Czech-Japanese Association in 2009-2010
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorŠpánová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-27T17:03:25Z
dc.date.available2017-04-27T17:03:25Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37241
dc.description.abstractMarketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu stavu komunikace s cílem představit japonskou kulturu v ČR v celém jejím spektru. Práce rovněž předkládá popis obou kultur a jejich detailní srovnání, aby tak napomohla pochopení komunikace Japonska a ČR a jejích specifik. Vzájemné vztahy Japonska a ČR mají dlouhou historii sahající až k první světové válce a v závislosti na politických změnách s menšími přerušeními vždy existovaly. Po vzniku ČSFR (později ČR) byla znovuobnovena Česko-japonská společnost a vzniklo Kulturní a informační centrum Velvyslanectví Japonska v Praze - dvě organizace s rozdílným pozadím a podobným cílem: napomáhat vztahům mezi oběma zeměmi a pomáhat českému publiku poznat japonskou kulturu jak v jejích klasických, tak populárně kulturních formách. Tyto dvě organizace jsou v práci podrobeny podrobné analýze a následovně je předloženo několik tipů a připomínek k budoucímu rozvoji jejich komunikace, které by mohly pomoci její větší efektivitě.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the major communication activities advertising the Japanese culture to the Czech audience. It also includes an insight into the cultures, their similarities and differences and how these affect the mutual communication. Japan and the Czech Republic have started mutual relations during the 1st World War, keeping them friendly for most of the future time regardless to political changes that haven't always been favourable. After the Velvet Revolution and re-creation of Czechoslovakia (splitting into the Czech and the Slovak republic later on), the Czech-Japanese Association and the Japan Information and Culture Centre emerged - they are now two organizations with different backgrounds yet similar goals: to help building mutual relations of the two countries and to introduce the Japanese culture in Czech republic in its wide range. This work presents a detailed analysis of both organizations' work in propagation of Japanese culture in the Czech Republic. It also provides a number of recommendations based on the analysis, which could help making the communications of both organizations more...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectJaponskocs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectKomunikacecs_CZ
dc.subjectInterkulturní komunikacecs_CZ
dc.subjectKulturacs_CZ
dc.subjectNeziskové organizacecs_CZ
dc.subjectAnalýzacs_CZ
dc.subjectJapanen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectIntercultural communicationen_US
dc.subjectCultureen_US
dc.subjectNonprofit organizationsen_US
dc.subjectAnalysisen_US
dc.titlePropagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101147
dc.title.translatedPropagation of Japanese culture in the Czech Republic - a communication analysis of Informational and Cultural Centre of the Japanese Embassy in the Czech Republic and the Czech-Japanese Association in 2009-2010en_US
dc.contributor.refereeDolanský, Pavel
dc.identifier.aleph001395517
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csMarketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu stavu komunikace s cílem představit japonskou kulturu v ČR v celém jejím spektru. Práce rovněž předkládá popis obou kultur a jejich detailní srovnání, aby tak napomohla pochopení komunikace Japonska a ČR a jejích specifik. Vzájemné vztahy Japonska a ČR mají dlouhou historii sahající až k první světové válce a v závislosti na politických změnách s menšími přerušeními vždy existovaly. Po vzniku ČSFR (později ČR) byla znovuobnovena Česko-japonská společnost a vzniklo Kulturní a informační centrum Velvyslanectví Japonska v Praze - dvě organizace s rozdílným pozadím a podobným cílem: napomáhat vztahům mezi oběma zeměmi a pomáhat českému publiku poznat japonskou kulturu jak v jejích klasických, tak populárně kulturních formách. Tyto dvě organizace jsou v práci podrobeny podrobné analýze a následovně je předloženo několik tipů a připomínek k budoucímu rozvoji jejich komunikace, které by mohly pomoci její větší efektivitě.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the major communication activities advertising the Japanese culture to the Czech audience. It also includes an insight into the cultures, their similarities and differences and how these affect the mutual communication. Japan and the Czech Republic have started mutual relations during the 1st World War, keeping them friendly for most of the future time regardless to political changes that haven't always been favourable. After the Velvet Revolution and re-creation of Czechoslovakia (splitting into the Czech and the Slovak republic later on), the Czech-Japanese Association and the Japan Information and Culture Centre emerged - they are now two organizations with different backgrounds yet similar goals: to help building mutual relations of the two countries and to introduce the Japanese culture in Czech republic in its wide range. This work presents a detailed analysis of both organizations' work in propagation of Japanese culture in the Czech Republic. It also provides a number of recommendations based on the analysis, which could help making the communications of both organizations more...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013955170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV