Zobrazit minimální záznam

The Analysis of Marketing Communication of the Company Student Agency Focusing on Extending Their Product Portfolio
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorBílková, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-27T15:42:35Z
dc.date.available2017-04-27T15:42:35Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36973
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat komunikační aktivity firmy STUDENT AGENCY, s. r. o., popsat její silné a slabé stránky, představit firmu, a zhodnotit komunikační mix, který používá k propagaci svých produktů a služeb. K hodnocení komunikace jsem použila deskriptivní a SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Mezi nejdůležitější teoretické části patří vysvětlení pojmů firemní identita, marketingová komunikace, komunikační mix, produkt, produktové portfolio a doprava. V několika kapitolách jsem se zabývala firemní identitou, tím, jakou má společnost na českém trhu image, jaký je její firemní design, a jak dodržuje svou firemní filozofii. Vzhledem k tomu, že firma STUDENT AGENCY byla založena v roce 1996 jako firma zprostředkovávající au-pair a následně studijní a pracovní pobyty v zahraničí, a nabídka jejích aktivit se značně rozrostla, cíleně jsem svou práci zaměřila na analýzu komunikačních aktivit spojených s rozšiřováním produktového portfolia o služby vnitrostátního a mezinárodního autobusového a vlakového dopravce. Na základě získaných výsledků jsem navrhla několik doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.cs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of this thesis was to analyze the communication activities of STUDENT AGENCY, s.r.o., describe the company's strengths and weaknesses, introduce the firm and evaluate the communication mix, with which the company promotes its products and services. The SWOT and descriptive analysis as well as a survey were used in order to evaluate the firm's ability to communicate with the market. The descriptions of the firm's identity, marketing communication, communication mix, product, product portfolio, and transportation are amongst the most important theoretical concepts. I have engaged in the analysis of the firm's identity, image within the Czech market, corporate design. I have also addressed the company's compliance with its core philosophy. STUDENT AGENCY was founded in 1996 as a firm that provided au-pair services. As time progressed, the company introduced student and professional residencies abroad and continued to add new products at a significant pace. As a result, I have structured this work to analyze the firm's communication activities in relation to the product portfolio's expansion into the fields of national and international bus and railway transportation. Consequently, I have provided a number of suggested improvements to the market communication of STUDENT AGENCY.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSTUDENT AGENCYcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectfiremní identitacs_CZ
dc.subjectpodpora prodejecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectSTUDENT AGENCYen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectcorporate identityen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleAnalýza marketingové komunikace firmy Student Agency se zaměřením na rozšiřování produktového portfoliacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100439
dc.title.translatedThe Analysis of Marketing Communication of the Company Student Agency Focusing on Extending Their Product Portfolioen_US
dc.contributor.refereeKöppl, Daniel
dc.identifier.aleph001368837
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat komunikační aktivity firmy STUDENT AGENCY, s. r. o., popsat její silné a slabé stránky, představit firmu, a zhodnotit komunikační mix, který používá k propagaci svých produktů a služeb. K hodnocení komunikace jsem použila deskriptivní a SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Mezi nejdůležitější teoretické části patří vysvětlení pojmů firemní identita, marketingová komunikace, komunikační mix, produkt, produktové portfolio a doprava. V několika kapitolách jsem se zabývala firemní identitou, tím, jakou má společnost na českém trhu image, jaký je její firemní design, a jak dodržuje svou firemní filozofii. Vzhledem k tomu, že firma STUDENT AGENCY byla založena v roce 1996 jako firma zprostředkovávající au-pair a následně studijní a pracovní pobyty v zahraničí, a nabídka jejích aktivit se značně rozrostla, cíleně jsem svou práci zaměřila na analýzu komunikačních aktivit spojených s rozšiřováním produktového portfolia o služby vnitrostátního a mezinárodního autobusového a vlakového dopravce. Na základě získaných výsledků jsem navrhla několik doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of this thesis was to analyze the communication activities of STUDENT AGENCY, s.r.o., describe the company's strengths and weaknesses, introduce the firm and evaluate the communication mix, with which the company promotes its products and services. The SWOT and descriptive analysis as well as a survey were used in order to evaluate the firm's ability to communicate with the market. The descriptions of the firm's identity, marketing communication, communication mix, product, product portfolio, and transportation are amongst the most important theoretical concepts. I have engaged in the analysis of the firm's identity, image within the Czech market, corporate design. I have also addressed the company's compliance with its core philosophy. STUDENT AGENCY was founded in 1996 as a firm that provided au-pair services. As time progressed, the company introduced student and professional residencies abroad and continued to add new products at a significant pace. As a result, I have structured this work to analyze the firm's communication activities in relation to the product portfolio's expansion into the fields of national and international bus and railway transportation. Consequently, I have provided a number of suggested improvements to the market communication of STUDENT AGENCY.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013688370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV