Show simple item record

The New New Stage: Marketing communication of the New Stage of National Theatre between January 2010 and spring 2011 (brand relaunch)
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorJančařík, Jonáš
dc.date.accessioned2017-04-27T15:32:17Z
dc.date.available2017-04-27T15:32:17Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36934
dc.description.abstractBakalářská práce "Nová Nová scéna: Marketingová komunikace Nové scény Národního divadla od ledna 2010 do jara 2011 ("relaunch" značky)" pojednává o marketingové komunikaci Nové scény Národního divadla v daném období. Téma zachycuje jako ukázku možností marketingu a marketingové komunikace v kulturní sféře. Pražská Nová scéna je kulturní instituce s bohatou historií. V osmdesátých letech sloužila především činohře Národního divadla, po roce 1992 pak Laterně magice. V roce 2010 ale vstoupila do nové éry, ve které se její tvář zcela mění. Z Nové scény, která nyní patří opět přímo pod Národní divadlo, se stává všestranná instituce, která hostí mnoho různých uměleckých forem. Tato vnitřní proměna se samozřejmě projevuje i navenek. Zavedené vnímání "značky" Nové scény se mění a její vedení používá nástroje marketingové komunikace k tomu, aby tento proces řídilo pokud možno efektivně a s pozitivním výsledkem. V práci je analyzována Nová scéna z marketingového hlediska, jsou probrány jednotlivé komunikační nástroje, které Nová scéna využívá a je provedena analýza ohlasu nového konceptu v médiích.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "The New New Stage: Marketing communication of the New Stage of National Theatre between January 2010 and spring 2011 (brand relaunch)" deals with the marketing communication of the New Stage in the given period. It uses the topic as an example of the possibilities marketing and marketing communication has in the cultural sector. Prague's New Stage is a cultural institution with a deep history - it was open already in 1982. In the 80s it was used mostly for theatre pieces of the National Theatre, after 1992 it served for Laterna Magika. But in 2010 it entered a new era, in which its image is being changed completely. The New Stage - now (again) belonging to the National Theatre - is turning into a diverse institution hosting many different forms of art. Of course, this inner change has its impact on the outside, too. The established image of the New Stage is changing and its management is using marketing communication tools in order to manage this process effectively and with a positive outcome. In this thesis, the New Stage is analysed from a marketing perspective, the individual communication tools used are discussed and also the reception of the new concept in the media is analysed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectdivadlocs_CZ
dc.subjectNová scénacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectbrandingcs_CZ
dc.subjectrelaunchcs_CZ
dc.subjectuměnícs_CZ
dc.subjecttheatreen_US
dc.subjectNew Stageen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectrelaunchen_US
dc.subjectarten_US
dc.titleNová Nová scéna:Marketingová komunikace Nové scény Národního divadla od ledna 2010 do jara 2011 ("relaunch" značky)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100396
dc.title.translatedThe New New Stage: Marketing communication of the New Stage of National Theatre between January 2010 and spring 2011 (brand relaunch)en_US
dc.contributor.refereeDolanská, Nora
dc.identifier.aleph001368831
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Nová Nová scéna: Marketingová komunikace Nové scény Národního divadla od ledna 2010 do jara 2011 ("relaunch" značky)" pojednává o marketingové komunikaci Nové scény Národního divadla v daném období. Téma zachycuje jako ukázku možností marketingu a marketingové komunikace v kulturní sféře. Pražská Nová scéna je kulturní instituce s bohatou historií. V osmdesátých letech sloužila především činohře Národního divadla, po roce 1992 pak Laterně magice. V roce 2010 ale vstoupila do nové éry, ve které se její tvář zcela mění. Z Nové scény, která nyní patří opět přímo pod Národní divadlo, se stává všestranná instituce, která hostí mnoho různých uměleckých forem. Tato vnitřní proměna se samozřejmě projevuje i navenek. Zavedené vnímání "značky" Nové scény se mění a její vedení používá nástroje marketingové komunikace k tomu, aby tento proces řídilo pokud možno efektivně a s pozitivním výsledkem. V práci je analyzována Nová scéna z marketingového hlediska, jsou probrány jednotlivé komunikační nástroje, které Nová scéna využívá a je provedena analýza ohlasu nového konceptu v médiích.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "The New New Stage: Marketing communication of the New Stage of National Theatre between January 2010 and spring 2011 (brand relaunch)" deals with the marketing communication of the New Stage in the given period. It uses the topic as an example of the possibilities marketing and marketing communication has in the cultural sector. Prague's New Stage is a cultural institution with a deep history - it was open already in 1982. In the 80s it was used mostly for theatre pieces of the National Theatre, after 1992 it served for Laterna Magika. But in 2010 it entered a new era, in which its image is being changed completely. The New Stage - now (again) belonging to the National Theatre - is turning into a diverse institution hosting many different forms of art. Of course, this inner change has its impact on the outside, too. The established image of the New Stage is changing and its management is using marketing communication tools in order to manage this process effectively and with a positive outcome. In this thesis, the New Stage is analysed from a marketing perspective, the individual communication tools used are discussed and also the reception of the new concept in the media is analysed.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV