Zobrazit minimální záznam

Chalkogens, halogens and rare gases in chemistry education at grammar school (subject matter in the form of presentation)
dc.contributor.advisorČtrnáctová, Hana
dc.creatorVondráčková, Kristýna
dc.date.accessioned2020-07-07T18:40:25Z
dc.date.available2020-07-07T18:40:25Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35529
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na zpracování části středoškolského učiva anorganické chemie (chalkogeny, halogeny, vzácné plyny) formou PowerPointových prezentací. Důraz je kladen především na to, aby vytvořené materiály byly využitelné v praxi - při výuce chemie na středních školách. Záměrem je proto poskytnout učitelům moderní didaktickou pomůcku, která je z odborného hlediska aktuální a zároveň maximálně využívá technické možnosti prezentací. Zvláštní důraz je pak kladen především na aktivizaci žáků. Rigorózní práce je zpracována v souladu s RVP-G.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is focused on the practical processing of secondary inorganic chemistry education (chalkogens, halogens, rare gases) in form of PowerPoint presentations. Emphasis is placed mainly on the created materials be usable in practice - in teaching chemistry at grammar schools. The intention is therefore to provide a modern didactic utility to teachers, which is from scientific point of view the current and maximum useful of the technical possibilities of presentations. Special emphasis is placed on activation of pupils. This thesis is worked up according to RVP-G.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.titleChalkogeny, halogeny a vzácné plyny v učivu chemie na středních školách (zpracování učiva ve formě prezentací)cs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-04-01
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId103714
dc.title.translatedChalkogens, halogens and rare gases in chemistry education at grammar school (subject matter in the form of presentation)en_US
dc.contributor.refereeUrbanová, Klára
dc.identifier.aleph001297425
thesis.degree.nameRNDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csPráce se zaměřuje na zpracování části středoškolského učiva anorganické chemie (chalkogeny, halogeny, vzácné plyny) formou PowerPointových prezentací. Důraz je kladen především na to, aby vytvořené materiály byly využitelné v praxi - při výuce chemie na středních školách. Záměrem je proto poskytnout učitelům moderní didaktickou pomůcku, která je z odborného hlediska aktuální a zároveň maximálně využívá technické možnosti prezentací. Zvláštní důraz je pak kladen především na aktivizaci žáků. Rigorózní práce je zpracována v souladu s RVP-G.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focused on the practical processing of secondary inorganic chemistry education (chalkogens, halogens, rare gases) in form of PowerPoint presentations. Emphasis is placed mainly on the created materials be usable in practice - in teaching chemistry at grammar schools. The intention is therefore to provide a modern didactic utility to teachers, which is from scientific point of view the current and maximum useful of the technical possibilities of presentations. Special emphasis is placed on activation of pupils. This thesis is worked up according to RVP-G.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990012974250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV