Zobrazit minimální záznam

Senior people as a target group of lifestyle magazines
dc.contributor.advisorVojtěchovská, Martina
dc.creatorMannová, Denisa
dc.date.accessioned2017-04-27T07:18:04Z
dc.date.available2017-04-27T07:18:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35036
dc.description.abstractUniverzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů Abstrakt Práce se zabývá pohledem seniorů na trh s časopisy a zjišťuje, jaká je znalost seniorů časopisů jim určených. Práce také krátce rozebírá vzorek čtyř časopisů zaměřených na seniory: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (resp. Magazín Plus), ročník 2010. Pro zasazení tématu do souvislostí je první kapitola věnována definici pojmů. První podkapitola pojednává o stáří a o současném postavení seniorů ve společnosti. Druhá podkapitola definuje termín lifestylový časopis. Další kapitola se věnuje mediálnímu trhu, konkrétně oblasti tištěných periodik. Uvádí nejčtenější časopisy na českém trhu, popisuje periodika zaměřené na seniory v České republice, ať už tištěná, nebo elektronická a okrajově zmiňuje i časopisy pro seniory vycházející ve světě. Třetí kapitola se věnuje reklamě, hodnotí vztah inzerentů a uvedených časopisů. Součástí práce je samostatný výzkum kombinující kvalitativní a kvantitativní metodu. Cílem výzkumu bylo potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že senioři neznají časopisy jim určené a/nebo je nezajímají. Přehledová studie tedy zjišťuje, jaká tištěná periodika z kategorie časopisů senioři znají, kterým dávají...cs_CZ
dc.description.abstractUniverzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů (Seniors as the target group of lifestyle magazines) Abstract This thesis deals with seniors' view on the magazines market and tries to find out whether seniors know about magazines which are produced for them. Apart from that, the thesis analyses a sample of four magazines focused on seniors: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (or Magazín Plus), year 2010. In order to understand the subject matter of this thesis, the first chapter deals with definitions and their interpretation. The first subchapter discusses the term "age" or "oldness" as well as the current status of seniors in our society. The second subchapter defines the term "lifestyle magazine". The following chapter is dedicated to the media market, specifically to the area of printed periodicals. It introduces the most widely read magazines on the Czech market, discusses periodicals focused on seniors in the Czech Republic (whether printed or electronic) and, marginally, also mentions magazines focused on senior published in other countries. The third chapter deals with advertising, evaluates the relationship between advertisers and the abovementioned magazines....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectseniorcs_CZ
dc.subjectstářícs_CZ
dc.subjectlifestylový časopiscs_CZ
dc.subjectvěková diskriminacecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectsenioren_US
dc.subjectageen_US
dc.subjectlifestyle magazineen_US
dc.subjectageismen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleSenioři jako cílová skupina lifestylových časopisůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId93550
dc.title.translatedSenior people as a target group of lifestyle magazinesen_US
dc.contributor.refereeFišerová, Sylvie
dc.identifier.aleph001368786
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUniverzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů Abstrakt Práce se zabývá pohledem seniorů na trh s časopisy a zjišťuje, jaká je znalost seniorů časopisů jim určených. Práce také krátce rozebírá vzorek čtyř časopisů zaměřených na seniory: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (resp. Magazín Plus), ročník 2010. Pro zasazení tématu do souvislostí je první kapitola věnována definici pojmů. První podkapitola pojednává o stáří a o současném postavení seniorů ve společnosti. Druhá podkapitola definuje termín lifestylový časopis. Další kapitola se věnuje mediálnímu trhu, konkrétně oblasti tištěných periodik. Uvádí nejčtenější časopisy na českém trhu, popisuje periodika zaměřené na seniory v České republice, ať už tištěná, nebo elektronická a okrajově zmiňuje i časopisy pro seniory vycházející ve světě. Třetí kapitola se věnuje reklamě, hodnotí vztah inzerentů a uvedených časopisů. Součástí práce je samostatný výzkum kombinující kvalitativní a kvantitativní metodu. Cílem výzkumu bylo potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že senioři neznají časopisy jim určené a/nebo je nezajímají. Přehledová studie tedy zjišťuje, jaká tištěná periodika z kategorie časopisů senioři znají, kterým dávají...cs_CZ
uk.abstract.enUniverzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů (Seniors as the target group of lifestyle magazines) Abstract This thesis deals with seniors' view on the magazines market and tries to find out whether seniors know about magazines which are produced for them. Apart from that, the thesis analyses a sample of four magazines focused on seniors: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (or Magazín Plus), year 2010. In order to understand the subject matter of this thesis, the first chapter deals with definitions and their interpretation. The first subchapter discusses the term "age" or "oldness" as well as the current status of seniors in our society. The second subchapter defines the term "lifestyle magazine". The following chapter is dedicated to the media market, specifically to the area of printed periodicals. It introduces the most widely read magazines on the Czech market, discusses periodicals focused on seniors in the Czech Republic (whether printed or electronic) and, marginally, also mentions magazines focused on senior published in other countries. The third chapter deals with advertising, evaluates the relationship between advertisers and the abovementioned magazines....en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013687860106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV