Zobrazit minimální záznam

Disciplinary problems in the classroom
dc.contributor.advisorLorenzová, Jitka
dc.creatorNová, Helena
dc.date.accessioned2017-04-27T06:39:07Z
dc.date.available2017-04-27T06:39:07Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34882
dc.description.abstractDi pl omo vá p r á c e "Ká z e ňs k é pr obl émy v e šk ol ní t ř í dě " j e z amě ř en a n a pr oj e v y n ek á z n ě , v ys k yt uj í c í s e bě h em v yu čo v ání . Te o r e t i c k á č á s t p op i s uj e z á kl ad ním pojmy t ýka j í c í s e t é to pr ob l ema t ik y, ch a r ak t e r i z uj e o be c n ě p ř í č in y k á z e ňs k ýc h pr ob l émů v e šk ol ní t ř íd ě a p op i suj e mož né p ř í s t up y a t e c hn ik y, j ak n ek á z ni př e d ch á z e t n ebo j i ř e š i t . Pr a kt i c k á č á s t p r á c e ř e š í k á z eň sk é pr ob l émy ve ško lní t ř íd ě b ěh em v yu čo v á ní n a s t ř e dn í c h šk ol á ch . Na z ákl ad ě d ot a z ní ko véh o š e t ř e n í a s t ru kt u ro v an éh o p oz o ro vá n í př ed e vš ím z j i š ťuj e , s j ak ými n e j č a s t ě j š ími a ne j z áv a ž ně j š ími d ru h y ne k á z n ě s e pe d ago gi č t í pr a co vn í c i s e tk á va j í , j a k é me to d y a p os tu p y n e j č a s t ě j i po už ív a j í p ř i p ř e d c há z e ní a ř e š ení n ek á z ně , co s p a t ř u j í ne j č a s t ě j i j ak o j e j í př í č inu a j ak j sou sp ok oj en í s ami s e s e bo u p ř i př ed c h á z e n í a ř e š e ní š kol ní n ek á z ně .cs_CZ
dc.description.abstractTh e t he s i s "di s c ip l in a r y pr ob l ems i n the c l a s s ro om" i s fo c us ed on t he ex pr e s s io ns of l a ck o f di s c ipl i ne , o c cu r r i n g du r in g s c ho ol h ou r s . The th eo r e t i c a l pa r t d e s c r i b e s t he b a s i c c o nc e pt s r e g a r di n g t hi s i s su e , g e ne r a l l y ch a r a c t e r i s e th e c au s e s of d i s c ip l in a r y p r ob l ems i n t he c l a s s ro om a nd d e s c r i b e s po s s i bl e a p pr oa ch e s a nd t e ch ni q u e s , h ow to p r ev e nt o r sol ve l a c k of d i s c ip l i ne . Pr a c t i c a l p a r t d e a l s wi th d i s c i pl ina r y p ro bl ems in t he c l a s s ro om du r in g t e a c hi n g in s e co nd a r y s ch oo l s . Ba s e d o n th e s ur ve y a nd s t ru c t ur e d o bs e r v a t io n pr ima r i l y d e t e rmin e s wh a t a r e t he mos t c ommo n an d mo s t s e r i ou s ki nds o f l a ck o f d i s c i pl ine t ha t t e a c h e r s me et , wha t me th ods an d pr o c e d u r e s a r e f r e qu en t l y us ed in t he pr e v ent io n a nd r e so lu t i on o f l a c k o f d i s c ip l i ne , wh a t i s pe r c e i ve d b y mos t a s i t s c aus e a nd h ow s a t i s f i ed th e y a r e wi th t hems e l ve s in p r e v e nt i n g a n d r e sol vi n g s ch ool l a ck of d i s c i pl in e .en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleKázeňské problémy ve školní tříděcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-23
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93822
dc.title.translatedDisciplinary problems in the classroomen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Růžena
dc.identifier.aleph001369601
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDi pl omo vá p r á c e "Ká z e ňs k é pr obl émy v e šk ol ní t ř í dě " j e z amě ř en a n a pr oj e v y n ek á z n ě , v ys k yt uj í c í s e bě h em v yu čo v ání . Te o r e t i c k á č á s t p op i s uj e z á kl ad ním pojmy t ýka j í c í s e t é to pr ob l ema t ik y, ch a r ak t e r i z uj e o be c n ě p ř í č in y k á z e ňs k ýc h pr ob l émů v e šk ol ní t ř íd ě a p op i suj e mož né p ř í s t up y a t e c hn ik y, j ak n ek á z ni př e d ch á z e t n ebo j i ř e š i t . Pr a kt i c k á č á s t p r á c e ř e š í k á z eň sk é pr ob l émy ve ško lní t ř íd ě b ěh em v yu čo v á ní n a s t ř e dn í c h šk ol á ch . Na z ákl ad ě d ot a z ní ko véh o š e t ř e n í a s t ru kt u ro v an éh o p oz o ro vá n í př ed e vš ím z j i š ťuj e , s j ak ými n e j č a s t ě j š ími a ne j z áv a ž ně j š ími d ru h y ne k á z n ě s e pe d ago gi č t í pr a co vn í c i s e tk á va j í , j a k é me to d y a p os tu p y n e j č a s t ě j i po už ív a j í p ř i p ř e d c há z e ní a ř e š ení n ek á z ně , co s p a t ř u j í ne j č a s t ě j i j ak o j e j í př í č inu a j ak j sou sp ok oj en í s ami s e s e bo u p ř i př ed c h á z e n í a ř e š e ní š kol ní n ek á z ně .cs_CZ
uk.abstract.enTh e t he s i s "di s c ip l in a r y pr ob l ems i n the c l a s s ro om" i s fo c us ed on t he ex pr e s s io ns of l a ck o f di s c ipl i ne , o c cu r r i n g du r in g s c ho ol h ou r s . The th eo r e t i c a l pa r t d e s c r i b e s t he b a s i c c o nc e pt s r e g a r di n g t hi s i s su e , g e ne r a l l y ch a r a c t e r i s e th e c au s e s of d i s c ip l in a r y p r ob l ems i n t he c l a s s ro om a nd d e s c r i b e s po s s i bl e a p pr oa ch e s a nd t e ch ni q u e s , h ow to p r ev e nt o r sol ve l a c k of d i s c ip l i ne . Pr a c t i c a l p a r t d e a l s wi th d i s c i pl ina r y p ro bl ems in t he c l a s s ro om du r in g t e a c hi n g in s e co nd a r y s ch oo l s . Ba s e d o n th e s ur ve y a nd s t ru c t ur e d o bs e r v a t io n pr ima r i l y d e t e rmin e s wh a t a r e t he mos t c ommo n an d mo s t s e r i ou s ki nds o f l a ck o f d i s c i pl ine t ha t t e a c h e r s me et , wha t me th ods an d pr o c e d u r e s a r e f r e qu en t l y us ed in t he pr e v ent io n a nd r e so lu t i on o f l a c k o f d i s c ip l i ne , wh a t i s pe r c e i ve d b y mos t a s i t s c aus e a nd h ow s a t i s f i ed th e y a r e wi th t hems e l ve s in p r e v e nt i n g a n d r e sol vi n g s ch ool l a ck of d i s c i pl in e .en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013696010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV