dc.contributor.advisor | Lorenzová, Jitka | |
dc.creator | Nová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T06:39:07Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T06:39:07Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34882 | |
dc.description.abstract | Di pl omo vá p r á c e "Ká z e ňs k é pr obl émy v e šk ol ní t ř í dě " j e z amě ř en a n a pr oj e v y n ek á z n ě , v ys k yt uj í c í s e bě h em v yu čo v ání . Te o r e t i c k á č á s t p op i s uj e z á kl ad ním pojmy t ýka j í c í s e t é to pr ob l ema t ik y, ch a r ak t e r i z uj e o be c n ě p ř í č in y k á z e ňs k ýc h pr ob l émů v e šk ol ní t ř íd ě a p op i suj e mož né p ř í s t up y a t e c hn ik y, j ak n ek á z ni př e d ch á z e t n ebo j i ř e š i t . Pr a kt i c k á č á s t p r á c e ř e š í k á z eň sk é pr ob l émy ve ško lní t ř íd ě b ěh em v yu čo v á ní n a s t ř e dn í c h šk ol á ch . Na z ákl ad ě d ot a z ní ko véh o š e t ř e n í a s t ru kt u ro v an éh o p oz o ro vá n í př ed e vš ím z j i š ťuj e , s j ak ými n e j č a s t ě j š ími a ne j z áv a ž ně j š ími d ru h y ne k á z n ě s e pe d ago gi č t í pr a co vn í c i s e tk á va j í , j a k é me to d y a p os tu p y n e j č a s t ě j i po už ív a j í p ř i p ř e d c há z e ní a ř e š ení n ek á z ně , co s p a t ř u j í ne j č a s t ě j i j ak o j e j í př í č inu a j ak j sou sp ok oj en í s ami s e s e bo u p ř i př ed c h á z e n í a ř e š e ní š kol ní n ek á z ně . | cs_CZ |
dc.description.abstract | Th e t he s i s "di s c ip l in a r y pr ob l ems i n the c l a s s ro om" i s fo c us ed on t he ex pr e s s io ns of l a ck o f di s c ipl i ne , o c cu r r i n g du r in g s c ho ol h ou r s . The th eo r e t i c a l pa r t d e s c r i b e s t he b a s i c c o nc e pt s r e g a r di n g t hi s i s su e , g e ne r a l l y ch a r a c t e r i s e th e c au s e s of d i s c ip l in a r y p r ob l ems i n t he c l a s s ro om a nd d e s c r i b e s po s s i bl e a p pr oa ch e s a nd t e ch ni q u e s , h ow to p r ev e nt o r sol ve l a c k of d i s c ip l i ne . Pr a c t i c a l p a r t d e a l s wi th d i s c i pl ina r y p ro bl ems in t he c l a s s ro om du r in g t e a c hi n g in s e co nd a r y s ch oo l s . Ba s e d o n th e s ur ve y a nd s t ru c t ur e d o bs e r v a t io n pr ima r i l y d e t e rmin e s wh a t a r e t he mos t c ommo n an d mo s t s e r i ou s ki nds o f l a ck o f d i s c i pl ine t ha t t e a c h e r s me et , wha t me th ods an d pr o c e d u r e s a r e f r e qu en t l y us ed in t he pr e v ent io n a nd r e so lu t i on o f l a c k o f d i s c ip l i ne , wh a t i s pe r c e i ve d b y mos t a s i t s c aus e a nd h ow s a t i s f i ed th e y a r e wi th t hems e l ve s in p r e v e nt i n g a n d r e sol vi n g s ch ool l a ck of d i s c i pl in e . | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Kázeňské problémy ve školní třídě | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-23 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93822 | |
dc.title.translated | Disciplinary problems in the classroom | en_US |
dc.contributor.referee | Váňová, Růžena | |
dc.identifier.aleph | 001369601 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Di pl omo vá p r á c e "Ká z e ňs k é pr obl émy v e šk ol ní t ř í dě " j e z amě ř en a n a pr oj e v y n ek á z n ě , v ys k yt uj í c í s e bě h em v yu čo v ání . Te o r e t i c k á č á s t p op i s uj e z á kl ad ním pojmy t ýka j í c í s e t é to pr ob l ema t ik y, ch a r ak t e r i z uj e o be c n ě p ř í č in y k á z e ňs k ýc h pr ob l émů v e šk ol ní t ř íd ě a p op i suj e mož né p ř í s t up y a t e c hn ik y, j ak n ek á z ni př e d ch á z e t n ebo j i ř e š i t . Pr a kt i c k á č á s t p r á c e ř e š í k á z eň sk é pr ob l émy ve ško lní t ř íd ě b ěh em v yu čo v á ní n a s t ř e dn í c h šk ol á ch . Na z ákl ad ě d ot a z ní ko véh o š e t ř e n í a s t ru kt u ro v an éh o p oz o ro vá n í př ed e vš ím z j i š ťuj e , s j ak ými n e j č a s t ě j š ími a ne j z áv a ž ně j š ími d ru h y ne k á z n ě s e pe d ago gi č t í pr a co vn í c i s e tk á va j í , j a k é me to d y a p os tu p y n e j č a s t ě j i po už ív a j í p ř i p ř e d c há z e ní a ř e š ení n ek á z ně , co s p a t ř u j í ne j č a s t ě j i j ak o j e j í př í č inu a j ak j sou sp ok oj en í s ami s e s e bo u p ř i př ed c h á z e n í a ř e š e ní š kol ní n ek á z ně . | cs_CZ |
uk.abstract.en | Th e t he s i s "di s c ip l in a r y pr ob l ems i n the c l a s s ro om" i s fo c us ed on t he ex pr e s s io ns of l a ck o f di s c ipl i ne , o c cu r r i n g du r in g s c ho ol h ou r s . The th eo r e t i c a l pa r t d e s c r i b e s t he b a s i c c o nc e pt s r e g a r di n g t hi s i s su e , g e ne r a l l y ch a r a c t e r i s e th e c au s e s of d i s c ip l in a r y p r ob l ems i n t he c l a s s ro om a nd d e s c r i b e s po s s i bl e a p pr oa ch e s a nd t e ch ni q u e s , h ow to p r ev e nt o r sol ve l a c k of d i s c ip l i ne . Pr a c t i c a l p a r t d e a l s wi th d i s c i pl ina r y p ro bl ems in t he c l a s s ro om du r in g t e a c hi n g in s e co nd a r y s ch oo l s . Ba s e d o n th e s ur ve y a nd s t ru c t ur e d o bs e r v a t io n pr ima r i l y d e t e rmin e s wh a t a r e t he mos t c ommo n an d mo s t s e r i ou s ki nds o f l a ck o f d i s c i pl ine t ha t t e a c h e r s me et , wha t me th ods an d pr o c e d u r e s a r e f r e qu en t l y us ed in t he pr e v ent io n a nd r e so lu t i on o f l a c k o f d i s c ip l i ne , wh a t i s pe r c e i ve d b y mos t a s i t s c aus e a nd h ow s a t i s f i ed th e y a r e wi th t hems e l ve s in p r e v e nt i n g a n d r e sol vi n g s ch ool l a ck of d i s c i pl in e . | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013696010106986 | |