Individualizace ve výuce na základní škole
Individualization in education at the compulsarary schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/34809Identifikátory
SIS: 93844
Katalog UK: 990013695880106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24991]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tvrzová, Ivana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
24. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku individualizace ve výuce na základní škole, má část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část je členěna do pěti kapitol, které se věnují východiskům pro individualizaci, principům individualizace, užívaným přístupům k individualizaci, diferenciaci, individuálním vzdělávacím plánům a charakteru individualizované výuky. Výzkumná část je zaměřena na poznání toho, jak žáci staršího školního věku hodnotí možnosti individualizace ve výuce.
This thesis focuses on a problem of individualization in education at the compulsarary school. It has two parts, theoretic part and research part. Theoretical part is divided into five chapters which are focused on resources of individualization, principles of individualization, common approaches to individualization, differentiation, individual educational plans and type of individual education. Research part focuses on the fact how older pupils evaluate educational individualization opportunities.
