Zobrazit minimální záznam

The effect of dramatic activities on Lisbon key competencies
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorDraberová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-27T06:19:09Z
dc.date.available2017-04-27T06:19:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34796
dc.description.abstractDiplomová práce overuje vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí. V teoretické cásti vymezuje rámec klícových kompetencí a dramatické výchovy. V cásti empirické uvádí širší kontext výzkumu, který je soucástí mezinárodního výzkumného projektu DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Dále se zabývá popisem a analýzou sebraných dat. Závery empirické cásti nepotvrzují vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí, zároven ale uvádejí možné duvody, proc tento vliv potvrzen nebyl.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis verifies the effect of dramatic activities on the development of social key competencies. The theoretical part defines a framework of key competencies and dramatic activities. The empirical part provides (the larger) context of research, which is part of an international research project DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Then comes the description and analysis of the collected data. The findings of the empirical part do not confirm the effect of dramatic activities on the development of social key competencies, but at the same time they show possible reasons why this effect was not confirmed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVliv dramatických aktivit na rozvoj klíčových kompetencí: formulovaných v rámci tzv. Lisabonského procesucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-24
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93811
dc.title.translatedThe effect of dramatic activities on Lisbon key competenciesen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.identifier.aleph001369582
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce overuje vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí. V teoretické cásti vymezuje rámec klícových kompetencí a dramatické výchovy. V cásti empirické uvádí širší kontext výzkumu, který je soucástí mezinárodního výzkumného projektu DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Dále se zabývá popisem a analýzou sebraných dat. Závery empirické cásti nepotvrzují vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí, zároven ale uvádejí možné duvody, proc tento vliv potvrzen nebyl.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis verifies the effect of dramatic activities on the development of social key competencies. The theoretical part defines a framework of key competencies and dramatic activities. The empirical part provides (the larger) context of research, which is part of an international research project DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Then comes the description and analysis of the collected data. The findings of the empirical part do not confirm the effect of dramatic activities on the development of social key competencies, but at the same time they show possible reasons why this effect was not confirmed.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013695820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV