dc.contributor.advisor | Valenta, Josef | |
dc.creator | Draberová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T06:19:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T06:19:09Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34796 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce overuje vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí. V teoretické cásti vymezuje rámec klícových kompetencí a dramatické výchovy. V cásti empirické uvádí širší kontext výzkumu, který je soucástí mezinárodního výzkumného projektu DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Dále se zabývá popisem a analýzou sebraných dat. Závery empirické cásti nepotvrzují vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí, zároven ale uvádejí možné duvody, proc tento vliv potvrzen nebyl. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis verifies the effect of dramatic activities on the development of social key competencies. The theoretical part defines a framework of key competencies and dramatic activities. The empirical part provides (the larger) context of research, which is part of an international research project DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Then comes the description and analysis of the collected data. The findings of the empirical part do not confirm the effect of dramatic activities on the development of social key competencies, but at the same time they show possible reasons why this effect was not confirmed. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vliv dramatických aktivit na rozvoj klíčových kompetencí: formulovaných v rámci tzv. Lisabonského procesu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-24 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93811 | |
dc.title.translated | The effect of dramatic activities on Lisbon key competencies | en_US |
dc.contributor.referee | Kasíková, Hana | |
dc.identifier.aleph | 001369582 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce overuje vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí. V teoretické cásti vymezuje rámec klícových kompetencí a dramatické výchovy. V cásti empirické uvádí širší kontext výzkumu, který je soucástí mezinárodního výzkumného projektu DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Dále se zabývá popisem a analýzou sebraných dat. Závery empirické cásti nepotvrzují vliv dramatické výchovy na rozvoj sociálních klícových kompetencí, zároven ale uvádejí možné duvody, proc tento vliv potvrzen nebyl. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis verifies the effect of dramatic activities on the development of social key competencies. The theoretical part defines a framework of key competencies and dramatic activities. The empirical part provides (the larger) context of research, which is part of an international research project DICE (Drama Improves Lisbon Key Competences in Education). Then comes the description and analysis of the collected data. The findings of the empirical part do not confirm the effect of dramatic activities on the development of social key competencies, but at the same time they show possible reasons why this effect was not confirmed. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013695820106986 | |