Zobrazit minimální záznam

A Phenomenon of fashion Blogs
dc.contributor.advisorHronová, Tereza
dc.creatorSouralová, Ivona
dc.date.accessioned2017-04-27T03:57:40Z
dc.date.available2017-04-27T03:57:40Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34140
dc.description.abstractDiplomová práce Fenomén a výzkum módních blogů pojednává o relativně novém fenoménu osobních blogů se zaměřením na módu a styl. Představuje módní blogy v celé jejich komplexnosti včetně definice, kategorizace, vzniku a vývoje. Ve druhé části deskriptivním způsobem srovnává módní blogy s tematicky spřízněnými módními magazíny a to z několika různých hledisek: formálních znaků, organizace práce, textových, obrazových a grafických prvků, publika, reklamního využití prostoupení PR a reprezentace reality. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum módních blogů - metodou skupinového interview s módními blogery a následně analytickou metodou zakotvené teorie zkoumá jednotlivé vztahy, zejména kauzální, které fungují v rámci zkoumaného fenoménu. Jejich prostřednictvím odhaluje další aspekty módního blogování jakými jsou například motivace, obavy, potřeby, sny a ambice blogerů. Cílem práce je zodpovědět otázku, jak se módní blogy se svou osobitou a autorskou prezentací módy vymezují vůči módním magazínům a navrhnout základní teorii fungování tohoto dosud nepříliš prozkoumaného média.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis Fashion blogs and research on the phenomenon discusses a relatively new phenomenon of personal blogs with a focus on fashion and style. It presents fashion blogs in all their complexity, including the definition, classification, origin and evolution. The second section compares the descriptive way fashion blogs with thematically related fashion magazines and from various perspectives: formal characteristics, work organization, text, picture and graphic elements, audiences, the use of advertising and PR and representation of reality. The practical part is focused on qualitative research fashion blog - by a focus group interview with fashion bloggers and subsequently grounded theory method of analysis examines the various relationships, especially causal, which operate under the studied phenomenon. Through reveals further aspects of the fashion blogging such as motivation, fears, needs, dreams and ambitions of bloggers. The goal is to answer the question of how fashion blogs with its distinctive style and authors presentation define the fashion magazines and propose a basic theory of operation of the medium as yet not explored.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMódní blogycs_CZ
dc.subjectmódní magazínycs_CZ
dc.subjectblogosféracs_CZ
dc.subjectmódacs_CZ
dc.subjectkvalitativní analýzacs_CZ
dc.subjectskupinové interviewcs_CZ
dc.subjectzakotvená teoriecs_CZ
dc.subjectFashion blogsen_US
dc.subjectfashion magazinesen_US
dc.subjectthe blogosphereen_US
dc.subjectfashionen_US
dc.subjectqualitative analysisen_US
dc.subjectgroup interviewsen_US
dc.subjectgrounded theoryen_US
dc.titleFenomén a výzkum módních blogůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId94009
dc.title.translatedA Phenomenon of fashion Blogsen_US
dc.contributor.refereeReifová, Irena
dc.identifier.aleph001369276
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Fenomén a výzkum módních blogů pojednává o relativně novém fenoménu osobních blogů se zaměřením na módu a styl. Představuje módní blogy v celé jejich komplexnosti včetně definice, kategorizace, vzniku a vývoje. Ve druhé části deskriptivním způsobem srovnává módní blogy s tematicky spřízněnými módními magazíny a to z několika různých hledisek: formálních znaků, organizace práce, textových, obrazových a grafických prvků, publika, reklamního využití prostoupení PR a reprezentace reality. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum módních blogů - metodou skupinového interview s módními blogery a následně analytickou metodou zakotvené teorie zkoumá jednotlivé vztahy, zejména kauzální, které fungují v rámci zkoumaného fenoménu. Jejich prostřednictvím odhaluje další aspekty módního blogování jakými jsou například motivace, obavy, potřeby, sny a ambice blogerů. Cílem práce je zodpovědět otázku, jak se módní blogy se svou osobitou a autorskou prezentací módy vymezují vůči módním magazínům a navrhnout základní teorii fungování tohoto dosud nepříliš prozkoumaného média.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis Fashion blogs and research on the phenomenon discusses a relatively new phenomenon of personal blogs with a focus on fashion and style. It presents fashion blogs in all their complexity, including the definition, classification, origin and evolution. The second section compares the descriptive way fashion blogs with thematically related fashion magazines and from various perspectives: formal characteristics, work organization, text, picture and graphic elements, audiences, the use of advertising and PR and representation of reality. The practical part is focused on qualitative research fashion blog - by a focus group interview with fashion bloggers and subsequently grounded theory method of analysis examines the various relationships, especially causal, which operate under the studied phenomenon. Through reveals further aspects of the fashion blogging such as motivation, fears, needs, dreams and ambitions of bloggers. The goal is to answer the question of how fashion blogs with its distinctive style and authors presentation define the fashion magazines and propose a basic theory of operation of the medium as yet not explored.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013692760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV