Podpora marketingu a uživatelských preferencí v internetovém obchodě
Support for marketing and user preferences in e-commerce
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/31137Identifikátory
SIS: 65847
Kolekce
- Kvalifikační práce [11190]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dědek, Jan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
24. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Analýza existujících rešení internetových obchodu na bázi opensource i klientských cástí komercních rešení. Návrh architektury internetového obchodu s ohledem na nástroje internetového marketingu, jak z hlediska poskytování informací obchodníkum, tak pro zlepšení použitelnosti pro zákazníky (preference zákazníka pri opakované návšteve, vazby atributu výrobku, hledání príbuzných výrobku). Pilotní aplikace - internetový obchod ve vybrané oblasti komodit.
Analysis of existing internet shopping solutions in both the opensource and commercial areas. Architectural design of an e-shop with respect to the internet marketing tools in both the resellers' and clients' aspects (client preferences, item attribute relationship, related goods). Experimental implementation of an e-shop in selected area.