Zobrazit minimální záznam

Sign systems of visual forms of mediated contents
dc.contributor.advisorŠoltys, Otakar
dc.creatorElfmarková, Šárka
dc.date.accessioned2017-06-05T10:56:46Z
dc.date.available2017-06-05T10:56:46Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3059
dc.description.abstractDiplomovou prací na téma "Znakové systémy vizuálních forem mediovaných obsahů" se i já přidávám k množství lidí, jenž se snaží média skrze analýzy lépe poznat a porozumět principům s nimi spojenými. Nejde mi primárně o zkoumání účinků mediálních obsahů na příjemce ani o analyzová vlastních obsahů médií, ale o zkoumání východisek, jak probíhá interperetace médii předkládaných obsahů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractAs there is no world outside media, we have no choice to avoid receiving, consuming and interpreting contents which are media giving us. This inescapable situation leads us to study media and its new trends. The special field of current interest in media communication is an interest on "the new media". The interdisciplinary point of view on media enables to study very complex problems of topical cultural change from the verbal to the visual communication. The language as a dynamic code is under still current evolution and is the result of negotiation of its users. It is constructed from the signs which play important role in constitution of the meaning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleZnakové systémy vizuálních forem mediovaných obsahůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-02-06
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId1432
dc.title.translatedSign systems of visual forms of mediated contentsen_US
dc.contributor.refereeKraus, Jiří
dc.identifier.aleph000399664
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomovou prací na téma "Znakové systémy vizuálních forem mediovaných obsahů" se i já přidávám k množství lidí, jenž se snaží média skrze analýzy lépe poznat a porozumět principům s nimi spojenými. Nejde mi primárně o zkoumání účinků mediálních obsahů na příjemce ani o analyzová vlastních obsahů médií, ale o zkoumání východisek, jak probíhá interperetace médii předkládaných obsahů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enAs there is no world outside media, we have no choice to avoid receiving, consuming and interpreting contents which are media giving us. This inescapable situation leads us to study media and its new trends. The special field of current interest in media communication is an interest on "the new media". The interdisciplinary point of view on media enables to study very complex problems of topical cultural change from the verbal to the visual communication. The language as a dynamic code is under still current evolution and is the result of negotiation of its users. It is constructed from the signs which play important role in constitution of the meaning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990003996640106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV