Zobrazit minimální záznam

Počítačoví protivníci ve hře BJS
dc.contributor.advisorLidický, Bernard
dc.creatorDzetkulič, Michal
dc.date.accessioned2017-04-20T23:52:57Z
dc.date.available2017-04-20T23:52:57Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29303
dc.description.abstractV předložené práci studuji vytváření herní umělé inteligence od počátku až do úrovně použitelné v reálné počítačové hře. Prezentuji různé techniky používané pro programování umělé inteligence. Na základe prostudovaného textu jsem vybral algoritmus pro hledání cest v terénu a implementoval jej v počítačové hře BJS. Použití skriptování, jeho výhody a nevýhody jsou diskutovány v další části této práce. Je vybrán vhodný skriptovací jazyk a je použit vestavěn do projektu. Podrobně jsou studovány a následne uspěšně implementovány dva druhy rozhodovacích algoritmů umělé inteligence za použití vybraného skriptovacího jazyka.cs_CZ
dc.description.abstractIn the present work I study creating of the gaming arti cial intelligence from scratch to a level usable in the real world computer game. I present various techniques used for programming of the arti cial intelligence. One algorithm for nding the paths over the terrains in the BJS computer game is chosen for implementation and is sucessfully implemented. Scripting, its use and advantages are discussed in this work and existing scripting language is chosen and embedded into the project. Two types of decision making AI algorithms are studied in more detail and are implemented successfully using the scripting for this purpose.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titlePočítačoví protivníci ve hře BJSen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-14
dc.description.departmentDepartment of Applied Mathematicsen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74991
dc.title.translatedPočítačoví protivníci ve hře BJScs_CZ
dc.contributor.refereeMarek, Luděk
dc.identifier.aleph001443384
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV předložené práci studuji vytváření herní umělé inteligence od počátku až do úrovně použitelné v reálné počítačové hře. Prezentuji různé techniky používané pro programování umělé inteligence. Na základe prostudovaného textu jsem vybral algoritmus pro hledání cest v terénu a implementoval jej v počítačové hře BJS. Použití skriptování, jeho výhody a nevýhody jsou diskutovány v další části této práce. Je vybrán vhodný skriptovací jazyk a je použit vestavěn do projektu. Podrobně jsou studovány a následne uspěšně implementovány dva druhy rozhodovacích algoritmů umělé inteligence za použití vybraného skriptovacího jazyka.cs_CZ
uk.abstract.enIn the present work I study creating of the gaming arti cial intelligence from scratch to a level usable in the real world computer game. I present various techniques used for programming of the arti cial intelligence. One algorithm for nding the paths over the terrains in the BJS computer game is chosen for implementation and is sucessfully implemented. Scripting, its use and advantages are discussed in this work and existing scripting language is chosen and embedded into the project. Two types of decision making AI algorithms are studied in more detail and are implemented successfully using the scripting for this purpose.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014433840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV