Značka RE/MAX v České republice v letech 2006-2008
The RE/MAX brand in Czech Republic in the years 2006-2008
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29069Identifikátory
SIS: 86709
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce "Značka RE/MAX v České republice v letech 2006-2008" se v první části zaměřuje na teoretický výklad pojmu franchising a jeho hlavní aspekty. Po vymezení problematiky se soustředí na charakteristické rysy marketingové komunikace franchisových společností. Zahrnuje vysvětlení klíčových pojmů nezbytných pro marketingovou komunikaci ve franchisingu, (značka, firemní identita) rozbor jednotlivých prostředí ve kterých franchisové společnosti komunikují, (prostředí business to business a business to consumer), a také způsoby, jakým jsou marketingové aktivity ve franchisingu organizovány. V druhé části práce je popsána společnost RE/MAX jako celosvětově působící franchisová značka, jež svůj úspěch založila na inovativní organizaci a chápání realitního prostředí. Prostor je ponechán především popisu vstupu a budování značky na českém trhu, způsobu budování sítě v zdejším prostředí, komunikační strategii a konkrétním komunikačním aktivitám v letech 2006-2008.
Bachelor thesis "The RE/MAX brand in Czech Republic in the years 2006-2008" is divided in two parts. The first theoretical part deals with the explanation of the term franchising and its main aspects while it also describes the special features of marketing communication within franchising organization. It is concentrated especially on the explanation of important terms for marketing communication in franchising (brand, corporate identity) and describes the environment, in which franchising organisations communicate. These are business -to- business and business- to consumer markets. The emphasis is also put on the organization of marketing activities at different levels of franchising company. The second part focuses on RE/MAX company as the famous global franchise network. It describes its entrance to Czech real estate market, looking at the way how the offices were launched, communication strategy and concrete communication activities during the years 2006-2008.