Zobrazit minimální záznam

Communication activities "Nadace Terezy Maxové dětem" Foundation in particular with project TERIBEAR
dc.contributor.advisorJirků, Vojtěch
dc.creatorBendlová, Klára
dc.date.accessioned2017-04-20T22:23:57Z
dc.date.available2017-04-20T22:23:57Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29063
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o komunikačních aktivitách Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR. Ten patří do oblasti sdíleného též cause-related marketingu fungujícím na principu účelného spojení komerčního a nekomerčního subjektu pro dobrou věc. Bakalářská práce mapuje komunikační aktivity nadace realizované na podporu dětí umístěných v kojeneckých ústavech a dětských domovech, po rozdělení původní Nadace Terezy Maxové. Cílem práce je demonstrovat nutnost aplikace marketingových nástrojů v komunikaci organizací v neziskovém sektoru. Součástí práce je vymezení neziskového sektoru vůči sektoru ziskovému. Neziskový sektor má oproti sektoru ziskovému jistá specifika, která zakládají odlišný způsob komunikace neziskových organizací. Specifika komunikace organizací v neziskovém sektoru nejlépe ilustruje způsob používání marketingových a komunikačních nástrojů v kampaních sociálního marketingu. Na základě toho práce zohledňuje specifika sociálního marketingu organizací neziskového sektoru. Značná část práce se věnuje komunikaci Nadace Terezy Maxové dětem. Ta je směřována především k firemním dárcům a veřejnosti jako potenciálním individuálním dárcům. Primárně se práce věnuje komunikaci projektu TERIBEAR.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the communication activities of the "Nadace Terezy Maxové dětem" foundation, in particular with the project TERIBEAR. This project is integrated in so called cause-related marketing, which is based on the principle of useful cooperation of a commercial subject and a noncommercial one for the sake of a good purpose. This bachelor thesis describes the communication activities of the foundation, which have been realized in order to support children placed in infantile asylums or children's homes, after the split-up of the indigenous "Nadace Terezy Maxové" foundation. The aim of this thesis is to demonstrate the necessity of utilizing the marketing tools in communication of the non-profit-making organizations. This thesis also includes the definition of the non-profit-making sector, in contrast to the profit-making sector. The non-profit-making sector is specific as compared with the profit-making one, which is evident in their different ways of communication. The particularities of the non-profit-making organizations are well shown in the way of using the marketing and communication tools in so called social marketing campaigns. On the basis of this fact, this thesis reflects the particularities of social marketing, which is used by the non-profit-making organizations. A...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleKomunikační aktivity Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEARcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86678
dc.title.translatedCommunication activities "Nadace Terezy Maxové dětem" Foundation in particular with project TERIBEARen_US
dc.contributor.refereeDolanská, Nora
dc.identifier.aleph001368775
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce pojednává o komunikačních aktivitách Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR. Ten patří do oblasti sdíleného též cause-related marketingu fungujícím na principu účelného spojení komerčního a nekomerčního subjektu pro dobrou věc. Bakalářská práce mapuje komunikační aktivity nadace realizované na podporu dětí umístěných v kojeneckých ústavech a dětských domovech, po rozdělení původní Nadace Terezy Maxové. Cílem práce je demonstrovat nutnost aplikace marketingových nástrojů v komunikaci organizací v neziskovém sektoru. Součástí práce je vymezení neziskového sektoru vůči sektoru ziskovému. Neziskový sektor má oproti sektoru ziskovému jistá specifika, která zakládají odlišný způsob komunikace neziskových organizací. Specifika komunikace organizací v neziskovém sektoru nejlépe ilustruje způsob používání marketingových a komunikačních nástrojů v kampaních sociálního marketingu. Na základě toho práce zohledňuje specifika sociálního marketingu organizací neziskového sektoru. Značná část práce se věnuje komunikaci Nadace Terezy Maxové dětem. Ta je směřována především k firemním dárcům a veřejnosti jako potenciálním individuálním dárcům. Primárně se práce věnuje komunikaci projektu TERIBEAR.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the communication activities of the "Nadace Terezy Maxové dětem" foundation, in particular with the project TERIBEAR. This project is integrated in so called cause-related marketing, which is based on the principle of useful cooperation of a commercial subject and a noncommercial one for the sake of a good purpose. This bachelor thesis describes the communication activities of the foundation, which have been realized in order to support children placed in infantile asylums or children's homes, after the split-up of the indigenous "Nadace Terezy Maxové" foundation. The aim of this thesis is to demonstrate the necessity of utilizing the marketing tools in communication of the non-profit-making organizations. This thesis also includes the definition of the non-profit-making sector, in contrast to the profit-making sector. The non-profit-making sector is specific as compared with the profit-making one, which is evident in their different ways of communication. The particularities of the non-profit-making organizations are well shown in the way of using the marketing and communication tools in so called social marketing campaigns. On the basis of this fact, this thesis reflects the particularities of social marketing, which is used by the non-profit-making organizations. A...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013687750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV