Vstup značky Starbucks na český trh v letech 2008-2009
The etrance of Starbucks Coffee Company into the Czech market in 2008-2009
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29056Identifikátory
SIS: 86718
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Bakalářská práce "Vstup značky Starbucks na český trh v letech 2008-2009" pojednává o společnosti Starbucks Coffee a jejím vstupu na trh České republiky. Zabývá se popisem značky Starbucks jakožto celku, její historií, odlišností od ostatních značek a jejím specifickým přístupem k marketingové komunikaci. Především je pak popisem jejích marketingových a komunikačních aktivit v letech 2008 a 2009 v České republice a zhodnocením použitých komunikačních technik, které tato firma použila pro svůj vstup do nové země. Práce také srovnává komunikační aktivity značky Starbucks v ČR a zahraničních zemích, kde působí. Zároveň popisuje moderní způsob marketingové komunikace implementující individuální přístup k zákazníkovi, společenskou odpovědnost firmy a využívání nových komunikačních kanálů, který právě společnost Starbucks Coffee reprezentuje. Cílem práce je pak vytvořit ucelený soubor poznatků o společnosti Starbucks Coffee, její firemní strategii a kultuře a také popsat jednotlivé marketingové kroky a postupy využívané touto značkou nejenom v globálním, ale i lokálním měřítku. Tato práce si rovněž klade za cíl zjistit, zda a jak značka Starbucks přizpůsobuje charakter marketingové komunikace na zahraničních trzích tak, aby odpovídala lokálním standardům a potřebám zákazníků.
Bachelor thesis "The entrance of Starbucks Coffee Company into the Czech market in 2008-2009" deals with Starbucks Coffee Company and its entrance into the market of the Czech Republic. Thesis is concerned with the description of Starbucks brand in general, its distinctive position among the others and its specific approach to marketing communication. First and foremost, the thesis is the description of its marketing and communication activities in the Czech Republic between years 2008 and 2009 and review of the communication techniques they were used for the entrance into the new country. The thesis also compares communication activities of Starbucks in the Czech Republic and foreign countries. Simultaneously, it describes the modern way of marketing communication including individual approach to customer, corporate social responsibility and use of new communication channels, which all Starbucks represents. The purpose of the bachelor thesis is to create a comprehensive file about Starbucks Coffee Company, its corporate strategy and culture and to describe the particular marketing procedures used by the company in global and local measure. It also proposes to find out if and how is Starbucks brand adapting the marketing communication patterns in foreign markets to correspond with a local customer standards...