Zobrazit minimální záznam

The role of media in the formation of the life values
dc.contributor.advisorJungová, Eliška
dc.creatorMaňasová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-20T22:19:02Z
dc.date.available2017-04-20T22:19:02Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29046
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vlivem médií na utváření hodnotového systému mládeže. Je rozdělena do tří základních částí. První z nich je zaměřena na teoretické koncepce a nejznámější výzkumy v oblasti hodnot a hodnotového systému. Ve druhé části uvádím přehled nejdůležitějších teorií vlivu médií. Poslední část se sestává z praktického šetření, cílem kterého je zjistit na zkoumaném vzorku 90 respondentů, jakou roli hrají média při utváření jejich hodnotového systému. K tomuto účelu byl sestaven dotazník, v jehož rámci byli respondenti dotazováni na hodnotový systém, životní vzory i subjektivní názor na vliv médií.cs_CZ
dc.description.abstractThe main subject discussed in this bachelor thesis is the impact of media on the formation of life values of teenagers. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on theoretical conceptions and the most famous researches in the area of life values and value orientations. The second part contains a brief list of the most important media-influence theories. The last part of the paper covers a practical research, which aims at finding the role of media in the formation of the life values of 90 selected respondents. For this purpose I prepared a special questionnaire, which contains the questions about value system, life models and subjective opinions of the media influence.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleRole médií při formování životních hodnot u dospívající mládežecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId88269
dc.title.translatedThe role of media in the formation of the life valuesen_US
dc.contributor.refereeWolák, Radim
dc.identifier.aleph001364619
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá vlivem médií na utváření hodnotového systému mládeže. Je rozdělena do tří základních částí. První z nich je zaměřena na teoretické koncepce a nejznámější výzkumy v oblasti hodnot a hodnotového systému. Ve druhé části uvádím přehled nejdůležitějších teorií vlivu médií. Poslední část se sestává z praktického šetření, cílem kterého je zjistit na zkoumaném vzorku 90 respondentů, jakou roli hrají média při utváření jejich hodnotového systému. K tomuto účelu byl sestaven dotazník, v jehož rámci byli respondenti dotazováni na hodnotový systém, životní vzory i subjektivní názor na vliv médií.cs_CZ
uk.abstract.enThe main subject discussed in this bachelor thesis is the impact of media on the formation of life values of teenagers. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on theoretical conceptions and the most famous researches in the area of life values and value orientations. The second part contains a brief list of the most important media-influence theories. The last part of the paper covers a practical research, which aims at finding the role of media in the formation of the life values of 90 selected respondents. For this purpose I prepared a special questionnaire, which contains the questions about value system, life models and subjective opinions of the media influence.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013646190106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV