Zobrazit minimální záznam

Specific learning disabilities and its treatment and intervention
dc.contributor.advisorVítečková, Michaela
dc.creatorMatějková, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-20T15:06:49Z
dc.date.available2017-04-20T15:06:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27233
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je získání vhledu do oblasti problematiky specifických poruch učení. Práce má charakter přehledové studie a jde především o komparaci dosavadních poznatků a přístupů k dětem se specifickou poruchou učení. Tato práce by měla sloužit nejen pro akademické účely, ale také umožnit čtenáři (laikovi) porozumět pojmu, příčinám, projevům, nápravě specifických poruch učení a tím i světu/životu člověka s touto poruchou.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to obtain an insight into the field of specific learning disabilities. The thesis has the character of a summary and it mainly concerns the comparison of existing knowledge and approaches to children with specific learning disabilities. This thesis should be used not only for academical purposes; it also should enable the reader to underestand the term, cause, symptoms, reeducation of specific learning disabilities, which improves the understanding of the life of people with this disability.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSpecifické poruchy učení a jejich nápravacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-10
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75251
dc.title.translatedSpecific learning disabilities and its treatment and interventionen_US
dc.contributor.refereeKremličková, Marta
dc.identifier.aleph001226955
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem mé bakalářské práce je získání vhledu do oblasti problematiky specifických poruch učení. Práce má charakter přehledové studie a jde především o komparaci dosavadních poznatků a přístupů k dětem se specifickou poruchou učení. Tato práce by měla sloužit nejen pro akademické účely, ale také umožnit čtenáři (laikovi) porozumět pojmu, příčinám, projevům, nápravě specifických poruch učení a tím i světu/životu člověka s touto poruchou.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my thesis is to obtain an insight into the field of specific learning disabilities. The thesis has the character of a summary and it mainly concerns the comparison of existing knowledge and approaches to children with specific learning disabilities. This thesis should be used not only for academical purposes; it also should enable the reader to underestand the term, cause, symptoms, reeducation of specific learning disabilities, which improves the understanding of the life of people with this disability.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012269550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV