dc.contributor.advisor | Vítečková, Michaela | |
dc.creator | Matějková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T15:06:49Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T15:06:49Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/27233 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je získání vhledu do oblasti problematiky specifických poruch učení. Práce má charakter přehledové studie a jde především o komparaci dosavadních poznatků a přístupů k dětem se specifickou poruchou učení. Tato práce by měla sloužit nejen pro akademické účely, ale také umožnit čtenáři (laikovi) porozumět pojmu, příčinám, projevům, nápravě specifických poruch učení a tím i světu/životu člověka s touto poruchou. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of my thesis is to obtain an insight into the field of specific learning disabilities. The thesis has the character of a summary and it mainly concerns the comparison of existing knowledge and approaches to children with specific learning disabilities. This thesis should be used not only for academical purposes; it also should enable the reader to underestand the term, cause, symptoms, reeducation of specific learning disabilities, which improves the understanding of the life of people with this disability. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Specifické poruchy učení a jejich náprava | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-10 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 75251 | |
dc.title.translated | Specific learning disabilities and its treatment and intervention | en_US |
dc.contributor.referee | Kremličková, Marta | |
dc.identifier.aleph | 001226955 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé bakalářské práce je získání vhledu do oblasti problematiky specifických poruch učení. Práce má charakter přehledové studie a jde především o komparaci dosavadních poznatků a přístupů k dětem se specifickou poruchou učení. Tato práce by měla sloužit nejen pro akademické účely, ale také umožnit čtenáři (laikovi) porozumět pojmu, příčinám, projevům, nápravě specifických poruch učení a tím i světu/životu člověka s touto poruchou. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of my thesis is to obtain an insight into the field of specific learning disabilities. The thesis has the character of a summary and it mainly concerns the comparison of existing knowledge and approaches to children with specific learning disabilities. This thesis should be used not only for academical purposes; it also should enable the reader to underestand the term, cause, symptoms, reeducation of specific learning disabilities, which improves the understanding of the life of people with this disability. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012269550106986 | |