Zobrazit minimální záznam

The concept or school consellor at primary school
dc.contributor.advisorVítečková, Michaela
dc.creatorWohlgemuthová, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-20T15:00:33Z
dc.date.available2017-04-20T15:00:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27215
dc.description.abstractV předkládané práci se zaměřujeme na problematiku výchovného poradenství ve školském systému. V první kapitole vymezujeme pojem výchovné poradenství a jeho základní klasifikaci, zmiňujeme historický vývoj a současné tendence v oblasti školního poradenství. V kapitole druhé se pro nás stává středem pozornosti výchovný poradce a jeho postavení v současné škole. Podrobněji se věnujeme možnostem vzdělávání, pracovní náplni a nejčastějším okruhům činnosti poradenských služeb. Dále sledujeme nároky kladené na poradcovu osobnost a informační zdroje, které mohou pomoci nejenom v profesním růstu, ale také v každodenní praxi výchovného poradce. Hlavním cílem této práce je nastínění důležitých témat spojených s výchovným poradenstvím, nejedná se tedy o provedení podrobné analýzy daného problému. Informace byly čerpány z relevantní literatury a zákonů.cs_CZ
dc.description.abstractPresented work concentrates on problems of educational counceling in school system. The first capture defines the concept of educational counceling and points on its historical defelopment and current tendency.The second capture focuses on the position of educational consultants at schools. Possibilities of their further education and the most ranges of activities in counceling are described in details together with the demands placed on the personality of educational consultant. Important sources of information to help professional development of educational consultants are mentioned as well. The main aim of this work is not to make the analysis of the problems but to outline the main themes connected with educational councelling. Used information were taken from the laws and relevant literature.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSoučasné pojetí výchovného poradce na základních školáchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-10
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75248
dc.title.translatedThe concept or school consellor at primary schoolen_US
dc.contributor.refereeStolařová, Jaroslava
dc.identifier.aleph001226975
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV předkládané práci se zaměřujeme na problematiku výchovného poradenství ve školském systému. V první kapitole vymezujeme pojem výchovné poradenství a jeho základní klasifikaci, zmiňujeme historický vývoj a současné tendence v oblasti školního poradenství. V kapitole druhé se pro nás stává středem pozornosti výchovný poradce a jeho postavení v současné škole. Podrobněji se věnujeme možnostem vzdělávání, pracovní náplni a nejčastějším okruhům činnosti poradenských služeb. Dále sledujeme nároky kladené na poradcovu osobnost a informační zdroje, které mohou pomoci nejenom v profesním růstu, ale také v každodenní praxi výchovného poradce. Hlavním cílem této práce je nastínění důležitých témat spojených s výchovným poradenstvím, nejedná se tedy o provedení podrobné analýzy daného problému. Informace byly čerpány z relevantní literatury a zákonů.cs_CZ
uk.abstract.enPresented work concentrates on problems of educational counceling in school system. The first capture defines the concept of educational counceling and points on its historical defelopment and current tendency.The second capture focuses on the position of educational consultants at schools. Possibilities of their further education and the most ranges of activities in counceling are described in details together with the demands placed on the personality of educational consultant. Important sources of information to help professional development of educational consultants are mentioned as well. The main aim of this work is not to make the analysis of the problems but to outline the main themes connected with educational councelling. Used information were taken from the laws and relevant literature.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012269750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV