Real-time Fur Rendering
Vykreslování srsti v reálném čase
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/26754Identifikátory
SIS: 71343
Kolekce
- Kvalifikační práce [11217]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sloup, Jaroslav
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
22. 6. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Zobrazování srsti představuje důležitou oblast počítačové grafi ky, nebot' přesvědčivé zobrazovaná srst je zásadni pro realističnost her a animovaných filmů. V této práci je představena nová metoda zobrazování srsti založená na již dříve publikované technice pro zobrazování trávy. Tato metoda pro zobrazování využívá sledování paprsku v objemu s implicitně de finovanými plochami s namapovanou texturou srsti. Práace se dále zabývá analýzou této techniky, výkonnostními testy, porovnáním s jinou používanou technikou a situacemi vhodnými pro její implementaci. Technika je demonstrována v interaktivním programu.
Rendering of fur is an important area of computer graphics, because visually convincing fur is essential for realism of games and computer generated imagery. This thesis presents a novel technique for fur rendering based on a previously published method for grass rendering. The technique works by tracing a ray at each pixel through the fur volume with implicitly de ned slices mapped with fur texture. A detailed analysis with performace tests, comparison with another state-of-the-art technique, and evaluation of applicability is presented along with a demonstration program.