Zobrazit minimální záznam

The change in relation between internal and external motivation to studies of secondary nursing school students
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorStejskalová, Iveta
dc.date.accessioned2017-04-20T06:15:28Z
dc.date.available2017-04-20T06:15:28Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25043
dc.description.abstractVeškeré lidské chování a jednání je nějak motivováno. Každý člověk si v životě klade nějaké cíle, každý někam směřuje. Všichni chceme někým být, něco umět, něco vlastnit. Máme-li však opravdový zájem určitého cíle dosáhnout, máme-li silný motiv, snáze překonáváme všechny překážky na cestě k jeho naplnění. Motivace, ať už vnitřní nebo vnější, je tedy oním hnacím motorem, který nás žene vpřed a dává nám sílu o něco usilovat, vlastně vyvíjet jakoukoliv činnost. Protože velkou část našeho života trávíme v zaměstnání, jehož kvalita bezprostředně ovlivňuje možnost uspokojování našich dalších potřeb, jsme již od dětství motivováni mnoha vnitřními i vnějšími faktory k jeho nejvhodnější volbě. Volba budoucího povolání je nejdůležitějším rozhodnutím člověka. Má podstatný vliv na další vývoj jeho osobnosti. Práce se zabývá problémem motivací, která vedla studenty k výběru studia na SZŠ v Táboře, jestli se tato motivace po čtyřech letech studia utvrdila popřípadě změnila a jaké mají studenti plány po ukončení studia co se týče vzdělávání či nastoupení do pracovního procesu. Obor zdravotnický asistent v našich podmínkách nemá dlouhou tradici, proto se mi zpětná vazba od jeho budoucích absolventů jeví jako zajímavý aspekt ve vývoji zdravotnictví v České republice.cs_CZ
dc.description.abstractAll human behaviour and action is somehow motivated. Every person tries to reach some goals, everyone is directed somewhere. We all want to become someone important, to know something, own something. If we have a real interest in reaching a certain goal, if we have a strong motivation, we are able to overcome all obstacles on our way towards fulfilling our goal. Motivation, whether it is inner or outer, is the main driving force which makes us go forward and gives us the strength to struggle for something, in fact, to pursue any kind of activity. 5 Since we spend most of our lifetime at work, the quality of it influences the possibility of satisfying our further needs. Ever since our childhood we are motivated by many inner and outer factors towards the most appropriate choice. The choice of future career is the most important decision of every person. It has a significant influence on personality development of every individual. This thesis deals with the issue of motivation which led students to choose their further studies at the Secondary School of Nursing in Tabor. It also investigates whether this motivation has changed during the four years of study or whether it was confirmed and what are some of the plans that the students have after finishing their studies, concerning their further education or...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleProměna vztahu vnitřní a vnější motivace ke studiu u studentů na SZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-25
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId84650
dc.title.translatedThe change in relation between internal and external motivation to studies of secondary nursing school studentsen_US
dc.contributor.refereePelikán, Jiří
dc.identifier.aleph001369597
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVeškeré lidské chování a jednání je nějak motivováno. Každý člověk si v životě klade nějaké cíle, každý někam směřuje. Všichni chceme někým být, něco umět, něco vlastnit. Máme-li však opravdový zájem určitého cíle dosáhnout, máme-li silný motiv, snáze překonáváme všechny překážky na cestě k jeho naplnění. Motivace, ať už vnitřní nebo vnější, je tedy oním hnacím motorem, který nás žene vpřed a dává nám sílu o něco usilovat, vlastně vyvíjet jakoukoliv činnost. Protože velkou část našeho života trávíme v zaměstnání, jehož kvalita bezprostředně ovlivňuje možnost uspokojování našich dalších potřeb, jsme již od dětství motivováni mnoha vnitřními i vnějšími faktory k jeho nejvhodnější volbě. Volba budoucího povolání je nejdůležitějším rozhodnutím člověka. Má podstatný vliv na další vývoj jeho osobnosti. Práce se zabývá problémem motivací, která vedla studenty k výběru studia na SZŠ v Táboře, jestli se tato motivace po čtyřech letech studia utvrdila popřípadě změnila a jaké mají studenti plány po ukončení studia co se týče vzdělávání či nastoupení do pracovního procesu. Obor zdravotnický asistent v našich podmínkách nemá dlouhou tradici, proto se mi zpětná vazba od jeho budoucích absolventů jeví jako zajímavý aspekt ve vývoji zdravotnictví v České republice.cs_CZ
uk.abstract.enAll human behaviour and action is somehow motivated. Every person tries to reach some goals, everyone is directed somewhere. We all want to become someone important, to know something, own something. If we have a real interest in reaching a certain goal, if we have a strong motivation, we are able to overcome all obstacles on our way towards fulfilling our goal. Motivation, whether it is inner or outer, is the main driving force which makes us go forward and gives us the strength to struggle for something, in fact, to pursue any kind of activity. 5 Since we spend most of our lifetime at work, the quality of it influences the possibility of satisfying our further needs. Ever since our childhood we are motivated by many inner and outer factors towards the most appropriate choice. The choice of future career is the most important decision of every person. It has a significant influence on personality development of every individual. This thesis deals with the issue of motivation which led students to choose their further studies at the Secondary School of Nursing in Tabor. It also investigates whether this motivation has changed during the four years of study or whether it was confirmed and what are some of the plans that the students have after finishing their studies, concerning their further education or...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013695970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV