Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague
Marketing communication of the running race We Run Prague
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2479Identifikátory
SIS: 155101
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Landa, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, komunikační kampaň, kvalitativní výzkum, NikeKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication, communication campaign, qualitative research, NikeNázev: Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague Cíle: Cílem této práce je popis a vyhodnocení dosavadních a navržení nových a efektivních prvků marketingové komunikace běžeckého závodu We Run Prague. Metody: V diplomové práci jsou využité metody popisné analýzy, rozbor a vyhodnocení interních dokumentů a dat společnosti Nike, a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů. Výsledky: Na základě výsledků z jednotlivých analýz a kvalitativních výsledků jsem zjistila, že k dosažení předem stanovených cílů a k oslovení cílové skupiny by se marketingová komunikace závodu We Run Prague měla v budoucnu zaměřit především na využití online komunikace a event marketingu. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, kvalitativní výzkum, Nike
Title: Marketing communication of the running race We Run Prague Objectives: The aim of this work is to describe and analyse and to design and propose new and effective marketing communication elements and features of the running race We Run Prague. Methods: The diploma thesis used methods of descriptive analysis, analysis and evaluation of internal Nike data and documents and qualitative research in the form in-depth interviews. Results: Based on the results of the individual analyzes and qualitative results, I found out that to achieve predetermined objectives and to reach the target group accordingly the future marketing communication of We Run Prague race should focus on the use of online communication and event marketing. Key words: Marketing communication, communication campaign, qualitative research, Nike