Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of the running race We Run Prague
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorHrubcová, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-31T19:00:11Z
dc.date.available2017-05-31T19:00:11Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2479
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague Cíle: Cílem této práce je popis a vyhodnocení dosavadních a navržení nových a efektivních prvků marketingové komunikace běžeckého závodu We Run Prague. Metody: V diplomové práci jsou využité metody popisné analýzy, rozbor a vyhodnocení interních dokumentů a dat společnosti Nike, a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů. Výsledky: Na základě výsledků z jednotlivých analýz a kvalitativních výsledků jsem zjistila, že k dosažení předem stanovených cílů a k oslovení cílové skupiny by se marketingová komunikace závodu We Run Prague měla v budoucnu zaměřit především na využití online komunikace a event marketingu. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, kvalitativní výzkum, Nikecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of the running race We Run Prague Objectives: The aim of this work is to describe and analyse and to design and propose new and effective marketing communication elements and features of the running race We Run Prague. Methods: The diploma thesis used methods of descriptive analysis, analysis and evaluation of internal Nike data and documents and qualitative research in the form in-depth interviews. Results: Based on the results of the individual analyzes and qualitative results, I found out that to achieve predetermined objectives and to reach the target group accordingly the future marketing communication of We Run Prague race should focus on the use of online communication and event marketing. Key words: Marketing communication, communication campaign, qualitative research, Nikeen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační kampaňcs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectNikecs_CZ
dc.subjectMarketing communicationen_US
dc.subjectcommunication campaignen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectNikeen_US
dc.titleMarketingová komunikace běžeckého závodu We Run Praguecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId155101
dc.title.translatedMarketing communication of the running race We Run Pragueen_US
dc.contributor.refereeLanda, Pavel
dc.identifier.aleph002026543
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague Cíle: Cílem této práce je popis a vyhodnocení dosavadních a navržení nových a efektivních prvků marketingové komunikace běžeckého závodu We Run Prague. Metody: V diplomové práci jsou využité metody popisné analýzy, rozbor a vyhodnocení interních dokumentů a dat společnosti Nike, a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů. Výsledky: Na základě výsledků z jednotlivých analýz a kvalitativních výsledků jsem zjistila, že k dosažení předem stanovených cílů a k oslovení cílové skupiny by se marketingová komunikace závodu We Run Prague měla v budoucnu zaměřit především na využití online komunikace a event marketingu. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, kvalitativní výzkum, Nikecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of the running race We Run Prague Objectives: The aim of this work is to describe and analyse and to design and propose new and effective marketing communication elements and features of the running race We Run Prague. Methods: The diploma thesis used methods of descriptive analysis, analysis and evaluation of internal Nike data and documents and qualitative research in the form in-depth interviews. Results: Based on the results of the individual analyzes and qualitative results, I found out that to achieve predetermined objectives and to reach the target group accordingly the future marketing communication of We Run Prague race should focus on the use of online communication and event marketing. Key words: Marketing communication, communication campaign, qualitative research, Nikeen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020265430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV