Zobrazit minimální záznam

An individual reaction of paragliding basic camps participants and its influence of basic skills duration.
dc.contributor.advisorDvorský, Jaroslav
dc.creatorŘeřicha, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-19T18:13:13Z
dc.date.available2017-04-19T18:13:13Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22876
dc.description.abstract3 Abstrakt Název práce Efektivita nácviku základních dovedností v paraglidingu Cíle práce Cílem této práce je získat obrázek o průběhu základního kursu paraglidingu ve vztahu k osvojování si potřebných dovedností souvisejících s ovládáním padáku, manipulací s padákem, plněním předem stanovených úkonů během samotného letu. Ze získaných poznatků o měřené osobě zjistit průběh učení předem zvolených činností a následně se pokusit o nalezení faktorů, které tento průběh učení ovlivňují. Metoda Diplomová práce je zpracována ve formě kvalitativního výzkumu. Ke sběru dat jsme použili pozorování a standardizovaných dotazníků NEO pětifaktorový osobnostní inventář a POMS (Profile of Mood States). Výsledky Z naměřených dat jsme zjistili odlišný průběh učení u jednotlivých skupin, vzniklých na základě rozdílné míry zvládnutí požadovaných činností. V oblasti vývoje emočních stavů je možné u jednotlivých skupin pozorovat měnící se zastoupení měřených faktorů a jejich odlišný vývoj v průběhu kursu. Struktura osobnosti je také pro každou skupinu odlišná. Klíčová slova Osobnost, motorické učení, úzkostnost, úzkost, strach, osobnostní profil, vývoj emočních stavů, křivka učení.cs_CZ
dc.description.abstract4 The precis Title Basic skills training efficiency in paragliding Goals The goal of this thesis is to get the picture of a basic paragliding course in connection with acquiring required skills related to the control of a parachute, manipulation with a parachute, fulfilling predetermined tasks during the flight itself and to find out the learning progress of activities chosen in advance from the gained knowledge about the measured person, and consequently to try to find the factors which influence this learning progress. Method The thesis is compiled in the form of a qualitative research. For the collection of data we have chosen observation and standardized questionnaires NEO five factory personality inventory and POMS (Profile of Mood States). Results From the recorded data we have found out a different learning progress of individual groups created on the basis of a different extent of required activities. In the area of the emotional states development, it is possible to observe changing representation of measured factors in individual groups and a their different development during the course. The structure of personality is also different for each group. Key words Personality, motor learning, anxiozity, anxiety, fear, personality profile, progress of emotional states, learning curve.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleVliv individuální reakce účastníků základních kurzů v paraglidingu na průběh výcviku základních dovedností.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-25
dc.description.departmentTechnické a úpolové sportycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId36798
dc.title.translatedAn individual reaction of paragliding basic camps participants and its influence of basic skills duration.en_US
dc.contributor.refereeHátlová, Běla
dc.identifier.aleph001189744
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Technické a úpolové sportycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs3 Abstrakt Název práce Efektivita nácviku základních dovedností v paraglidingu Cíle práce Cílem této práce je získat obrázek o průběhu základního kursu paraglidingu ve vztahu k osvojování si potřebných dovedností souvisejících s ovládáním padáku, manipulací s padákem, plněním předem stanovených úkonů během samotného letu. Ze získaných poznatků o měřené osobě zjistit průběh učení předem zvolených činností a následně se pokusit o nalezení faktorů, které tento průběh učení ovlivňují. Metoda Diplomová práce je zpracována ve formě kvalitativního výzkumu. Ke sběru dat jsme použili pozorování a standardizovaných dotazníků NEO pětifaktorový osobnostní inventář a POMS (Profile of Mood States). Výsledky Z naměřených dat jsme zjistili odlišný průběh učení u jednotlivých skupin, vzniklých na základě rozdílné míry zvládnutí požadovaných činností. V oblasti vývoje emočních stavů je možné u jednotlivých skupin pozorovat měnící se zastoupení měřených faktorů a jejich odlišný vývoj v průběhu kursu. Struktura osobnosti je také pro každou skupinu odlišná. Klíčová slova Osobnost, motorické učení, úzkostnost, úzkost, strach, osobnostní profil, vývoj emočních stavů, křivka učení.cs_CZ
uk.abstract.en4 The precis Title Basic skills training efficiency in paragliding Goals The goal of this thesis is to get the picture of a basic paragliding course in connection with acquiring required skills related to the control of a parachute, manipulation with a parachute, fulfilling predetermined tasks during the flight itself and to find out the learning progress of activities chosen in advance from the gained knowledge about the measured person, and consequently to try to find the factors which influence this learning progress. Method The thesis is compiled in the form of a qualitative research. For the collection of data we have chosen observation and standardized questionnaires NEO five factory personality inventory and POMS (Profile of Mood States). Results From the recorded data we have found out a different learning progress of individual groups created on the basis of a different extent of required activities. In the area of the emotional states development, it is possible to observe changing representation of measured factors in individual groups and a their different development during the course. The structure of personality is also different for each group. Key words Personality, motor learning, anxiozity, anxiety, fear, personality profile, progress of emotional states, learning curve.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Technické a úpolové sportycs_CZ
dc.identifier.lisID990011897440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV