dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Kejmarová, Linda | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T17:28:02Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T17:28:02Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22742 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce s názvem Připravenost dětí přípravných tříd na vstup do 1. třídy ZS si klade za cíl popsat současnou situaci přípravných tříd v České republice a zároveň nabídnout čtenáři pojetí přípravných tříd některých států severní Evropy. Práce se podrobněji zabývá problematikou školní zralosti a připravenosti dětí ve věku před vstupem do povinné školní docházky. Popisuje konkrétní přípravné třídy a interpretuje názory učitelů na připravenost dětí přípravných tříd pro vstup do 1. tříd. Klíčová slova: přípravná třída, školní zralost, školní připravenost, vstup dítěte do školy, prostředí rodiny, asistent pedagoga, nezralost, očekávané výstupy | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of the diploma thesis called Children's preparedness from pre-school classes for admission to the first grade is to describe the contemporary situation of preschool classes in the Czech Republic and in some other countries from northern Europe. More closely pursues children's school maturity and preparedness at the age before they start the compulsory education. The thesis presents contrete pre-school classes and the teacher's opinion of children's prepareness from pre-school to entrance into the first grade. Key words: pre-school class, school maturity, school preparedness, admission to school, family conditions, teacher's assistant, immaturity, expected knowledge | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Připravenost dětí přípravných tříd na vstup do 1. třídy ZŠ. | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 78883 | |
dc.title.translated | Readiness of children of preparatory classes for entry to primary school. | en_US |
dc.contributor.referee | Kropáčková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001136730 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce s názvem Připravenost dětí přípravných tříd na vstup do 1. třídy ZS si klade za cíl popsat současnou situaci přípravných tříd v České republice a zároveň nabídnout čtenáři pojetí přípravných tříd některých států severní Evropy. Práce se podrobněji zabývá problematikou školní zralosti a připravenosti dětí ve věku před vstupem do povinné školní docházky. Popisuje konkrétní přípravné třídy a interpretuje názory učitelů na připravenost dětí přípravných tříd pro vstup do 1. tříd. Klíčová slova: přípravná třída, školní zralost, školní připravenost, vstup dítěte do školy, prostředí rodiny, asistent pedagoga, nezralost, očekávané výstupy | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of the diploma thesis called Children's preparedness from pre-school classes for admission to the first grade is to describe the contemporary situation of preschool classes in the Czech Republic and in some other countries from northern Europe. More closely pursues children's school maturity and preparedness at the age before they start the compulsory education. The thesis presents contrete pre-school classes and the teacher's opinion of children's prepareness from pre-school to entrance into the first grade. Key words: pre-school class, school maturity, school preparedness, admission to school, family conditions, teacher's assistant, immaturity, expected knowledge | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011367300106986 | |