Zobrazit minimální záznam

Readiness of children of preparatory classes for entry to primary school.
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorKejmarová, Linda
dc.date.accessioned2017-04-19T17:28:02Z
dc.date.available2017-04-19T17:28:02Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22742
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Připravenost dětí přípravných tříd na vstup do 1. třídy ZS si klade za cíl popsat současnou situaci přípravných tříd v České republice a zároveň nabídnout čtenáři pojetí přípravných tříd některých států severní Evropy. Práce se podrobněji zabývá problematikou školní zralosti a připravenosti dětí ve věku před vstupem do povinné školní docházky. Popisuje konkrétní přípravné třídy a interpretuje názory učitelů na připravenost dětí přípravných tříd pro vstup do 1. tříd. Klíčová slova: přípravná třída, školní zralost, školní připravenost, vstup dítěte do školy, prostředí rodiny, asistent pedagoga, nezralost, očekávané výstupycs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis called Children's preparedness from pre-school classes for admission to the first grade is to describe the contemporary situation of preschool classes in the Czech Republic and in some other countries from northern Europe. More closely pursues children's school maturity and preparedness at the age before they start the compulsory education. The thesis presents contrete pre-school classes and the teacher's opinion of children's prepareness from pre-school to entrance into the first grade. Key words: pre-school class, school maturity, school preparedness, admission to school, family conditions, teacher's assistant, immaturity, expected knowledgeen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePřipravenost dětí přípravných tříd na vstup do 1. třídy ZŠ.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId78883
dc.title.translatedReadiness of children of preparatory classes for entry to primary school.en_US
dc.contributor.refereeKropáčková, Jana
dc.identifier.aleph001136730
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem Připravenost dětí přípravných tříd na vstup do 1. třídy ZS si klade za cíl popsat současnou situaci přípravných tříd v České republice a zároveň nabídnout čtenáři pojetí přípravných tříd některých států severní Evropy. Práce se podrobněji zabývá problematikou školní zralosti a připravenosti dětí ve věku před vstupem do povinné školní docházky. Popisuje konkrétní přípravné třídy a interpretuje názory učitelů na připravenost dětí přípravných tříd pro vstup do 1. tříd. Klíčová slova: přípravná třída, školní zralost, školní připravenost, vstup dítěte do školy, prostředí rodiny, asistent pedagoga, nezralost, očekávané výstupycs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the diploma thesis called Children's preparedness from pre-school classes for admission to the first grade is to describe the contemporary situation of preschool classes in the Czech Republic and in some other countries from northern Europe. More closely pursues children's school maturity and preparedness at the age before they start the compulsory education. The thesis presents contrete pre-school classes and the teacher's opinion of children's prepareness from pre-school to entrance into the first grade. Key words: pre-school class, school maturity, school preparedness, admission to school, family conditions, teacher's assistant, immaturity, expected knowledgeen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011367300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV