Využití terapeutického konceptu u tělesně a kombinovaně postižených žáků
Usage of therapeutic concept for pupils with physical and combined disability
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22504Identifiers
Study Information System: 74015
Collections
- Kvalifikační práce [16847]
Author
Advisor
Referee
Šumníková, Pavlína
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Special Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
2. 6. 2009
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Cílem diplomové práce je podat přehled o využívání terapeutických konceptů u tělesně a kombinovaně postižených žáků na základních školách pro kombinovaně postižené žáky. Pozornost bude věnována především nabídce terapií v rámci škol a počtu žáků, kteří těchto nabídek využívají.
The aim of this Master Thesis is to make a list of therapeutic concepts that are used for physically and multiple disabled pupils in the Grammar schools for the multiple disabled pupils. We will mainly focus on which therapies are offered by these schools and how many pupils use them and make benefit from them.