Využití terapeutického konceptu u tělesně a kombinovaně postižených žáků
Usage of therapeutic concept for pupils with physical and combined disability
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22504Identifikátory
SIS: 74015
Katalog UK: 990011777350106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19358]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šumníková, Pavlína
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství na speciálních školách
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
2. 6. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Cílem diplomové práce je podat přehled o využívání terapeutických konceptů u tělesně a kombinovaně postižených žáků na základních školách pro kombinovaně postižené žáky. Pozornost bude věnována především nabídce terapií v rámci škol a počtu žáků, kteří těchto nabídek využívají.
The aim of this Master Thesis is to make a list of therapeutic concepts that are used for physically and multiple disabled pupils in the Grammar schools for the multiple disabled pupils. We will mainly focus on which therapies are offered by these schools and how many pupils use them and make benefit from them.